Gjest trist enda Skrevet 30. august 2005 #1 Skrevet 30. august 2005 Hvis du har hatt kjærlighetssorg, hvor lenge varte det? Jeg har grått daglig lenge nå, skjønner ikke, eller ser noen ende på dette Gråt dere lenge? greide dere å komme over det?
malicious Skrevet 30. august 2005 #2 Skrevet 30. august 2005 tok meg 5 måneder, da jeg rotet med noen andre. Følte i alle fall at jeg hadde glemt ham da, men vi ble sammen igjen like etter. Sånt går ikke over natten, dessverre :/
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #3 Skrevet 30. august 2005 Jeg har savnet noen veldig lenge nå. Ikke ser jeg noen ende på det, og skal jeg være ærlig, så ser jeg ikke hvordan det skulle kunne ende heller. For hvordan skulle det kunne det? Den personen jeg savner kommer som det naturligste savn for meg, og kansje er det slik med den du savner også, for deg? Da er du heldigere enn jeg kan sette ord på. Ikke skulle jeg trenge det heller, for da vet du det nok svært godt selv For min del fikk jeg et glimt av noens hjerte og sjel, og det er det vakreste jeg noen gang har sett. Hun får meg til å ønske jeg var bedre, for hun har det beste hjerte jeg vet. Det er lett å tenke på den hun en dag vil gi det. Være med. Få barn med, om hun ønsker det. Hun fryser rommene hun beveger seg i og jeg lar meg villig sitte slik å beundre henne i de. Jeg liker godt å vite at det finnes en som henne, og det vil jeg aldri noen gang skal ende.
hecuba Skrevet 30. august 2005 #4 Skrevet 30. august 2005 Jeg har savnet noen veldig lenge nå. Ikke ser jeg noen ende på det, og skal jeg være ærlig, så ser jeg ikke hvordan det skulle kunne ende heller. For hvordan skulle det kunne det? Den personen jeg savner kommer som det naturligste savn for meg, og kansje er det slik med den du savner også, for deg? Da er du heldigere enn jeg kan sette ord på. Ikke skulle jeg trenge det heller, for da vet du det nok svært godt selv For min del fikk jeg et glimt av noens hjerte og sjel, og det er det vakreste jeg noen gang har sett. Hun får meg til å ønske jeg var bedre, for hun har det beste hjerte jeg vet. Det er lett å tenke på den hun en dag vil gi det. Være med. Få barn med, om hun ønsker det. Hun fryser rommene hun beveger seg i og jeg lar meg villig sitte slik å beundre henne i de. Jeg liker godt å vite at det finnes en som henne, og det vil jeg aldri noen gang skal ende. ← Skulle virkelig ønske at noen tenkte dette om meg.. Nydelig..
Gjest Gjestejente Skrevet 31. august 2005 #5 Skrevet 31. august 2005 Hadde eit kort forhold på ca 3 veker, men kjærlighetssorgen varte i minst eit år. Sjukt.....
Gjest Elize Skrevet 31. august 2005 #6 Skrevet 31. august 2005 for min del varte kjærlighetssorgen i 3-4 år vi skulle liksom være venner men det gikk ikke.kjærlighetssorgen gikk først over når jeg kutta kontakten lykke til alle dere som sliter med dette!det går over til slutt,men det er viktig å ta tida til hjelp.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #7 Skrevet 2. september 2005 Er inne i min 9.mnd nå...sukk hmm Har møtt en annen, men er redd for å innlede noe til han.. eksen er fortsatt i mine tanker..å jeg vil ikke skuffe noen andre, jeg MÅ være sikker.. Men når eksen engang i sommer sa, 'jeg veit ikke hva fremtiden bringer jeg' så begynte jeg å lure på om han egentlig veit hvem han vil ha.. Hva gjør man??????? huff. Han veit at jeg sliter å, å det er det verste, har mest lyst bare få meg type for å overbevise han om at jeg å kan komme videre. Sikker på han blir sjalu da..
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2005 #8 Skrevet 2. september 2005 Ett år tok det sist for meg. Ett år før han ikke lenger var det første jeg tenkte på da jeg våknet og det siste jeg tenkte på da før jeg sovnet. Det er så deilig å være forbi det stadiet
Gjest Brunetten_ Skrevet 2. september 2005 #9 Skrevet 2. september 2005 Ja, jeg har hatt kjærlighetssorg. Og ja, jeg har grått...hele tiden i flere dager. Men det gikk plutselig over. Man kommer til et punkt hvor det bare går over. Selvfølgelig vil man fortsatt savne personen, men man har innsett at det er slutt, og det uten at man gråter. Med meg og i mine forhold så har jeg nesten begynt å mislike eksene mine til slutt. Eller, jeg kan ofte tenk sånn; "Hva så jeg egentlig i han?". Du kommer over han. Og du vil finne en som er mye bedre.
mrs williams Skrevet 2. september 2005 #10 Skrevet 2. september 2005 Med meg tok det 6 mnd ca. Jeg gråt da dagligi 2,5mnd nesten... Men så fant jeg han jeg er sammen med nå og da ordnet alt seg... Gi det tid du kommer over det selv om det ikke virker slik akkurat nå!!
Tusseline Skrevet 2. september 2005 #11 Skrevet 2. september 2005 Har selv vært der, men det varte ikke så lenge (thank god). Ca. 3 mnd.
Flowery Skrevet 3. september 2005 #12 Skrevet 3. september 2005 En gang jeg hadde kjærlighetssorg tok det meg 2 år og komme over det. Grøss og gru! Jeg er glad jeg er ferdig med den tiden.
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2005 #13 Skrevet 3. september 2005 vet ikke om jeg er over han ennå jeg men det ble nå slutt i april! Men det er ikke sånn grine-sorg mer, bare litt stikking når jeg husker på fine ting som har skjedd... urk om ikke annet er det fint å ha han som venn da Men ikke helt det samme!
Cata Skrevet 3. september 2005 #14 Skrevet 3. september 2005 Gråter nesten daglig, jeg, men det er bare 2 mnd siden det ble brått slutt, da. Av de andre svarene her så ser jeg at jeg kan "glede meg" til enda noen uker/måneder med snørr og tårer.
Gjest sliten og lei.. Skrevet 6. september 2005 #16 Skrevet 6. september 2005 Har hatt kjærlighetssorg i snart 5 år.. Orker snart ikke mer. Vi er i samme omganskrets og jeg treffer henne flere ganger i uken. Hun vet ikke om mine følelser. Kan ikke si det til henne heller, Det vil bare rote til alt.. For ca 4 år siden ble hun sammen med en av mine beste kamerater. Vi satt sammen en gjeng da jeg fikk vite om det. Ble helt satt ut.. Prøvde å late som om jeg ble glad på deres vegne. Gratulerte de så godt jeg kunne. For 1 år siden giftet de seg. Jeg ble invitert i bryllupet. Det var en av de verste dagene i mitt liv.. Jeg har prøvd alt. En stund unngikk jeg henne bevisst i nesten ett halvt år.. Prøvde alt jeg kunne å ikke treffe på henne. Til slutt ringte hun til meg og spurte om det var noe galt. Hun lurte på om hun hadde gjort noe galt. Jeg bare rodde meg vekk og sa at det bare var tilfeldig at jeg ikke han snakket med henne på så lenge.. Det verste er at hun ikke vet at jeg elsker henne. Hun smiler og ler og er verdens mest sjarmerende jente. Jeg tenker på henne hele tiden. Hun sier at hun ikke kan skjønne at en "sjarmerende gutt" som meg ikke har dame, og hun har prøvd å spleise meg med flere av sine venniner. Vet ikke lenger hva jeg skal gjøre. Har på en måte lyst til å bare flytte til en annen by, men har familie og stor omgangskrets her.. Trodde kjærlighetssorg var bare for jenter og småunger, men nå er jeg snart 27 år.. (Sorry jenter, var ikke meningen å kuppe diskusjonsforumet deres, men det er ikke mange slike steder for gutter..)
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #17 Skrevet 6. september 2005 tre år tok det meg å komme over et forhold som varte i 6 uker..... men det er maaange år siden nå.
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2005 #18 Skrevet 6. september 2005 Jeg tror dette er veldig individuellt. Jeg bruker flere år på å sørge , til min store fortvilelse.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #19 Skrevet 6. september 2005 Jeg gikk fra en kjærlighetssorg og inn i en dyp depresjon. Varte rundt 3 mnd... Men jeg kom meg ut av det.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #20 Skrevet 6. september 2005 Man kan egentlig sammenligne det med å miste en kjær i døden. Man mister jo også den man elsker... Hvor knyttet man var til personen har jo selvsagt mye å si. Men når man har kjærlighetssorg så får man ikke den samme medlidenheten som ved dødsfall..så det kan faktisk være verre. Det er ikke noe å kødde med for å si det sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå