AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Jeg skal ta opp matte som privatist, kan jeg kjøpe læreboka og jobbe selv? Deretter gå opp til eksamen? Eller trenger jeg noe slags bevis? Timer? Jeg syns alt dette er så vanskelig å finne ut av. Anonymkode: e03a3...aed
Stoltskeiv Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Spørs hvor god du er i matte. Du kan jo starte å lese nå å se hvordan det går. Hvis du trenger hjelp, så finner du jo ut av det før august og da kan du ta det opp hos sonans eller noe. Du trenger ingen bevis eller timer. Beviset er eksamen. Eller karakteren du får. Hvis du går hos sonans feks, så bare hjelper de deg mot eksamen. Du er ikke der for timenes skyld De bare hjelper deg i mål til at du skal kunne det du kan. Men du kan ta det alene hvis du er god i matte 1
Gjest questioner Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 Nei, du trenger ingen bevis eller timer Jeg jobbet alene som privatist og lånte hos en lokal videregående skole
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #4 Skrevet 16. april 2021 Det er bare å melde seg opp på privatistweb, skaffe en bok, jobbe med matten og møte på eksamen. Anonymkode: a8533...a72 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #5 Skrevet 16. april 2021 Takk for svar! 🙂 Da ordner jeg meg ei bok og prøver så godt jeg kan! Selv om jeg har liiitt vanskelig for å lære meg 😆 Anonymkode: e03a3...aed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå