Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han sliter med veldig dårlig ånde, og har i tillegg vane for å glemme å pusse tennene sine. Det blir det ofte dårlig stemning ut av når jeg må si ifra.

Hvordan løse det?

Anonymkode: ddf4d...b5f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvem? Hunden din?

Anonymkode: 44dbc...6c6

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Æsj. En voksen mann? 

Anonymkode: 123fd...740

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har blitt mamma til en ufyselig gutt!

Anonymkode: 470f8...cab

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har samme problem med samboer, og det er ikke ofte jeg sier fra. Samboer vasker også sjelden hender etter toalettbesøk nr 2, og det er rett og slett vemmelig. Har gitt beskjed på en fin måte, men blir møtt med irritasjon. 

Ikke meningen å kuppe tråden, men jeg forstår deg. Og følger 😃

Anonymkode: d1946...5c9

AnonymBruker
Skrevet

Grisegutter 😍

Anonymkode: d0f4e...bcb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj.... det må jammen være noe spesielt med sånne folk når noen er sammen med de på tross av dårlig hygiene 

Anonymkode: edbe0...31c

• Liker 3
Skrevet

skriv på speilet: «PUSS TENNENE ELLER FLYTT UT». :) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde løst det med å pakke sakene og dratt hvis han ikke tok seg sammen. Normal hygiene er det minste en kan forvente av en partner.

Anonymkode: 6d32c...d51

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du kan henge opp slike huskelapper med strekfigurer på speilet. Jeg har slike til mitt barn med autisme for morgen- og kveldsstell.

Anonymkode: 49eac...572

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært uaktuelt for min del. Personlig hygiene er et minimum.

Anonymkode: ddea2...1c5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er rett og slett noe jeg ikke hadde orket å bo med. Skjønner ikke at du orker å kysse en sånn munn? Hvordan kan det være appetittelig og tiltrekkende å tenke på og kysse han etter dagesvis med en så dårlig ånde at du brekker deg nesten av det, fordi han ikke har pusset tennene på dagesvis? Det hjelper lite da å pusse tennene én gang, for å få kline med kjæresten, når han har gått rundt og vært turn-off stinkende i dagesvis i forkant. Eller ukesvis og månedsvis....

Anonymkode: 0d13b...d32

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han sliter med veldig dårlig ånde, og har i tillegg vane for å glemme å pusse tennene sine. Det blir det ofte dårlig stemning ut av når jeg må si ifra.

Hvordan løse det?

Anonymkode: ddf4d...b5f

Minne han  på hele tiden eller å ha alarm

AnonymBruker
Skrevet

Hva i alle dager er det for en mann du har funnet deg? Fysj!

En mann som ikke evner å ta å ivareta sin egen personlig hygiene hadde vært en no-go. DU høres jo ut som mora hans!

Anonymkode: 02625...011

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

🤮🤢

Anonymkode: 7e955...385

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min pusset "aldri" tennene da vi møttes. Han hadde vokst opp med ganske alvorlig omsorgssvikt på en del områder, blant annet der. Mora hans var like ille selv, om hun noengang pusset sine egne tenner så var det kanskje en gang i skuddåret. Alle tennene hennes råtnet, og i en alder av 50 hadde hun kun bittesmå brune stumper igjen. 

Så jeg godtok at akkurat det området var noe jeg bare måtte lære ham opp på. Så jeg minte ham på det sikkert hver kveld i flere år. Men nå gjør han det automatisk hver kveld, og om morgenen dersom han skal ut av huset (med andre ord... ikke altfor ofte nå i corona-tider). Men det er mye bedre enn det var. 

Han kjederøkte også (...nok en ting jeg fikk ham til å slutte med..) så det luktet jo uansett aldri "dårlig ånde" av ham, det stinket tobakk isteden. Og det gjorde det uansett om han nettopp hadde pusset tennene. Så det ble jo "kamuflert" i starten da vi datet... 

Anonymkode: 836be...905

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min var helt lik, han slet med depresjon. Ville ha nærhet, men til slutt ble det bare så ekkelt at jeg ikke klarte og vi endte faktisk opp med å flytte fra hverandre etterhvert. Han ble veldig fornærma hvis jeg forsøkte å ta det opp. Det var selvfølgelig ikke den eneste grunnen til at vi flyttet fra hverandre, men det var absolutt en faktor 😕 Har aldri turt å si det til ham..

Anonymkode: a81b0...b62

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en sykt herlig kjæreste som det luktet bæsj av hver gang han åpnet munnen. Det var skikkelig ille, og har ikke opplevd like dårlig ånde fra noe annet menneske. Faktisk. Det er så sykt ille. Grusomt. Og om han pusta litt på meg når han lå pg holdt rundt meg så daua jeg litt. 

Det ble aldri bedre. Gledet meg vilt til han skulle til tannlege. Da forsvant avføringslukta fra hans munn, men ble omgjort til en bensin type lukt. Vet han ikke bruker tanntråd..var overbevist om at han hadde betennelse i hals munn eller mage. 

Anonymkode: 89d74...467

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det der hadde jeg aldri greid å levd med.. 

Anonymkode: 99192...df8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...