AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Del Skrevet 16. april 2021 Har fått med meg at det har kommet to typer. Har lyst til å prøve, men må tenke litt økonomisk, så ville høre her 😊 Hvilken mener dere er best, så jeg prøvesmake den først. Kan den brukes på knekkebrød eller er det best på brødskive/rundstykke. Hva har du evt som tillegg? Salatblad, paprika, agurk, avokado osv. Lukter den og får du dårlig ånde (som med makrell i tomat)? Hvor lenge holder den åpnet i kjøleskap ca? Anonymkode: 2bacb...5bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #2 Del Skrevet 17. april 2021 Så mange spørsmål for ett påleggsglass. Kjøp ett med vårløk og sitron - spis det som du ønsker. Anonymkode: 96346...3cd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #3 Del Skrevet 17. april 2021 Flere på jobben min som har prøvd og like begge glassene, men den med pepper er visst favoritten. Anonymkode: 6f66e...b7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 17. april 2021 #4 Del Skrevet 17. april 2021 Jeg har smakt begge og liker begge veldig godt, men syns den med vårløk og sitron er hakket bedre. Har den på brød uten noe annet. Aner ikke om den gir dårlig ånde - gir blaffen i det siden jeg har tannbørste og tannkrem. Spiser de så fort opp at holdbarhet ikke er noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #5 Del Skrevet 18. april 2021 NB, disse laksepåleggene smaker mer majones enn fisk. Ble skikkelig skuffet, trodde det skulle være mye mer fisk. Ble kvalm av all majonesen. Anonymkode: ddc93...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 18. april 2021 #6 Del Skrevet 18. april 2021 Jeg er kjempeglad i fisk, men dette pålegget var ikke godt. Hadde det på en brødskive og tok en bit. Resten gikk i søpla inkl resten i glasset 🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #7 Del Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): NB, disse laksepåleggene smaker mer majones enn fisk. Ble skikkelig skuffet, trodde det skulle være mye mer fisk. Ble kvalm av all majonesen. Anonymkode: ddc93...182 Trodde det var kesam/ost i den, ikke majones? jeg synes de smaker mye fisk. Anonymkode: ba6b5...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #8 Del Skrevet 18. april 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Trodde det var kesam/ost i den, ikke majones? jeg synes de smaker mye fisk. Anonymkode: ba6b5...1b1 Er jo tung majones. Anonymkode: ddc93...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #9 Del Skrevet 19. april 2021 Føsleguri skrev (På 17.4.2021 den 22.41): Jeg har smakt begge og liker begge veldig godt, men syns den med vårløk og sitron er hakket bedre. Har den på brød uten noe annet. Aner ikke om den gir dårlig ånde - gir blaffen i det siden jeg har tannbørste og tannkrem. Spiser de så fort opp at holdbarhet ikke er noe problem. Hvordan er konsistensen på det pålegget? Og er det små biter av fisk og vårløk m.m. i pålegget eller er det finmalt? Anonymkode: 425d8...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 19. april 2021 #10 Del Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan er konsistensen på det pålegget? Og er det små biter av fisk og vårløk m.m. i pålegget eller er det finmalt? Anonymkode: 425d8...afc Den er ganske finhakket, men med biter med vårløk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #11 Del Skrevet 19. april 2021 Jeg likte den. For min smak, smakte og luktet det røykt fisk, men konsistens var mer som paté eller pure. Ja, jeg tror man får dårlig onde av den som av alt fiskepålegg, slik som makrell i tomat eller kaviar. 🤪 Men jeg sitter på hjemmekontor så who cares. Anonymkode: 2b749...94c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #12 Del Skrevet 19. april 2021 Føsleguri skrev (14 timer siden): Den er ganske finhakket, men med biter med vårløk. Takk! Anonymkode: 425d8...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daudaferd Skrevet 20. april 2021 #13 Del Skrevet 20. april 2021 Jeg synes den med pepper er best! 🤩 Smaker veldig godt med noen skiver agurk på, og gjerne litt ekstra pepper. Den andre synes jeg har litt merkelig konsistens, tror kanskje det er sitronen som gjør kvargen litt kornete? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå