Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Laffatus
Skrevet

Noen her inne som veit hvordan selvagivelse til avdøde folk skal leveres . Mår mann levere har fått kopi av pappa sin.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

\Skjønner ingenting av hvordan jeg skal gjøre med min avdøde far sin skattemelding jeg. Og fra skatteetaten fikk jeg bare svadasvar  . Så jeg stoler på at man ikke trenger å forandre noe. For jeg aner ikke hvordan jeg skal få tak i den. Jeg er ikke ts men skjønner ikke noe av ting som står på nett. 

Anonymkode: 619eb...370

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

\Skjønner ingenting av hvordan jeg skal gjøre med min avdøde far sin skattemelding jeg. Og fra skatteetaten fikk jeg bare svadasvar  . Så jeg stoler på at man ikke trenger å forandre noe. For jeg aner ikke hvordan jeg skal få tak i den. Jeg er ikke ts men skjønner ikke noe av ting som står på nett. 

Ring og be om å få den tilsendt på papir.

Anonymkode: 39aee...11c

Gjest Føsleguri
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Slik jeg tolker det som står i lenken må du ha skifteattest og fullmakt (hvis det er flere arvinger) og sende disse via kontaktskjema for å dokumentere at du skal ha tilsendt skattemeldingen til din far.

https://www.skatteetaten.no/skjema/kontaktskjema-person/

Gjest Laffatus
Skrevet

Jeg tok kontakt med skateaten  sendte inn papirer  på at pappa var død. Og de sendte meg  selvagivelse hans men siden den ikke skal legge til noe skal   du ikke gjøre noe.

Gjest Laffatus
Skrevet

Mamma fikk pappa sin på altin tok en dag . Men du mår ha skifteattest så kan  de  sende  den   På  altin konto din. Tok  en dag føre hu fikk .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...