Gå til innhold

Bursdagsinvitasjon kun muntlig fra andre barn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle var deres barn da de begynte å komme med muntlige invitasjoner til bursdager, kun fra barnet?

Vi har fått det, barna går i samme kohort, men vi har ikke adresse til de det gjelder, heller ikke kontaktinfo til foreldre.

Synes det virker litt sært..?

Anonymkode: 58e12...1eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke klasselister? Jeg hadde hørt med foreldrene så sant barna ikke er store?

Anonymkode: a02e1...e08

Skrevet

Vi har alltid fått sms, invitasjon på papir eller så slenger de ut en invitasjon på facebook. er jo normen det så lenge det er barneskolen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det er invitasjon til alle i klassen (eller alle jentene/guttene) tenker jeg barneskolen. Om det bare er noen få gutter eller jenter tenker jeg at det kan være muntlig fra 6.klasse. Vi hadde nok ikke laget invitasjoner om vår 6.klassing skulle feiret bursdagen sin og invitert 3-4 jenter. 

Anonymkode: 899c0...903

AnonymBruker
Skrevet

I deres tilfelle ville jeg nok forhørt med med foreldrene. Kanskje foreldrene til en venn av barnet har kontaktinfo?

Anonymkode: 899c0...903

AnonymBruker
Skrevet

Hvor store er barna? Jeg har bare erfaring med barnehagebarn, og de inviterer folk i bursdager over en lav sko ihvertfall. Gjerne et halvår i forveien 🙈

Anonymkode: 3acdd...2a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min 8åring fikk det, muntlig, han glemte det og var tilfeldig at han ble minnet på det med klokkeslettet av kompisen samme dag. Koronatid så lite selskap, men det var jo pynting og kake osv så kjipt om han ikke hadde kommet. Jeg visste jo ikke om det før rett før. 

Anonymkode: 32662...9dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...