AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Har mye melk, men må slutte å amme. Har gått over til å gi erstatning nå, og får jevnlig litt spreng. Har derfor pumpet det verste, men prøver å pumpe ut så lite som mulig. Er dette riktig? Vil produksjonen da etterhvert minke og forsvinne? Anonymkode: 336be...298
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Jeg bare slutta på dagen. Pumpet ikke heller. Hadde sykt spreng og lakk melk i noen dager. Så ga det seg. Og på dag 6 så var puppene helt borte🙈 Men det sies at man kan håndmelke bort verste sprengen. Så vente en stund, og evt gjøre det samme. Da vil det over noen dager bli mye mindre melk og mye mindre melkeproduksjon. Og da kan man gå lenger og lenger uten å håndmelke. Og da vil melke produksjonen forsvinne med tiden :) Anonymkode: abf34...59d
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 Håndmelking stimulerer mindre enn pumping, så anbefales fremfor pumpe. Og bare nok til at du blir kvitt sprengen. Du kan også gå med en stram sportabh el, det lurer kroppen til å tro puppene er fulle. Anonymkode: ba8be...44e
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #4 Skrevet 16. april 2021 Dersom du får mye spreng bør du ta bort det verste med pumpe/håndmelking. Du kan få brystbetennelse eller tette melkeganger dersom du går for lenge med fulle bryst. Ikke tøm helt, bare verste spreng og gjør det sjeldnere og sjeldnere. For meg tok det 2-3 dager hvor jeg bare pumpet en gang siste dagen. Så var melken borte. Anonymkode: 1bfa9...120 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #5 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dersom du får mye spreng bør du ta bort det verste med pumpe/håndmelking. Du kan få brystbetennelse eller tette melkeganger dersom du går for lenge med fulle bryst. Ikke tøm helt, bare verste spreng og gjør det sjeldnere og sjeldnere. For meg tok det 2-3 dager hvor jeg bare pumpet en gang siste dagen. Så var melken borte. Anonymkode: 1bfa9...120 Håper jeg også får det til uten å få betennelse. Måtte pumpe litt i natt, og våknet til steinharde, varme bryst idag. Pumpet det verste igjen nå, men de er fortsatt fulle Anonymkode: 336be...298
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå