Avalon Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Med all håndvask har jeg fått skikkelig tørr og flisete hud rundt fingerneglene og også veldig tørre neglebånd. Jeg har smurt som en gal med apobase, canoderm og brukt cncd negleolje, men ingenting ser ut å hjelpe. Trenger tips til hva som kan fungere + tips til en neglebåndsfjerner som er god. Er ikke aktuelt å gå å få neglebehandlig på en stund. Jeg er også småbarns mor så hendene bor omtrent i vann for tiden, og jeg burde nok være mye flinkere til å bruke hansker.
Zoega Skrevet 17. april 2021 #2 Skrevet 17. april 2021 Prøv krem med bivoks, mary kay extra emollient night cream feks. Evt Mary Kay Satin Hands sett.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #3 Skrevet 18. april 2021 Zoega skrev (7 timer siden): Prøv krem med bivoks, mary kay extra emollient night cream feks. Evt Mary Kay Satin Hands sett. Det er ikke bra med parfymerte kremer i sår. Finn heller noe uparfymert eller på apoteket ts Anonymkode: 76eea...075 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #4 Skrevet 18. april 2021 Jeg bruker Cosmica håndkrem fra apoteket. Fås både parfymert og uparfymert. Ble anbefalt den da jeg har vaskenoia og har kronisk tørr og flisete hud... Så lenge jeg smører flere ganger om dagen, så er den hjelpsom. Jeg liker den godt. Anonymkode: 7694f...0de
minienthe Skrevet 18. april 2021 #5 Skrevet 18. april 2021 Denne her Omtrent samme konsistens som vaselin, fant den på Rusta. Bruker kun en liten dert rundt hvert neglebånd og har gått fra blødende neglbånd og psoriasisutslett til fine hender etter et par måneders bruk. Men anbefaler den ikke på hele hendene, kun neglbåndene pga konsistensen.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #6 Skrevet 18. april 2021 Stappa handkrem nedi engangshansker og lot hendene marinere i det 10-20 min hver kveld. Kjøpte en billig uten parfyme på apoteket Anonymkode: 1891f...b33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå