Gå til innhold

Kaster opp av en type potetgull

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd 2 ganger på rad å kaste opp av den first price poteten fra meny. Begge gangene har jeg blitt så dårlig, svimmel og kvalm av den. Enten putter de opp i noe sykt eller så er jeg allergisk. Men jeg får det ikke av andre typer. Er det som har erfaring med det samme? Den ser slik ut

555DE0D2-E1FF-4B25-A91B-4F4E2ADE041A.png

Anonymkode: ff075...39f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Potetgullet***

AnonymBruker
Skrevet

Har du sett i innholdsfortegnelsen om den inneholder noe de andre potetgullene du ikke reagerer på inneholder?

Anonymkode: 4cd89...b62

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke de putter noe sykt oppi, du gitt. 

Anonymkode: 6379c...1ed

AnonymBruker
Skrevet

Rart at folk ikke kaster opp av alt sånt usunt tull. 

Anonymkode: 57a80...ccd

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Så slutt å spis den chipsen, da vel.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så på tv 2 hjelper deg en gang at det som er i denne pakken er det samme som er i Maarud sin salte. Typ nøyaktig det samme, de lages i samme maskin og bare legges i ulike poser.

Anonymkode: d0cc2...d1b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Catalina Culès skrev (5 minutter siden):

Så slutt å spis den chipsen, da vel.

Ja men for faen da, jeg har spist den to ganger i mitt liv. Første gang kunne jeg umulig vite det, men bår det skjer andre gang gir det mer mening. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Drikker du alkohol samtidig?

Anonymkode: 1573b...423

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva annet kan man forvente av First Price?

Anonymkode: 81a2b...767

Skrevet

Jeg tror nok det er noe annet du reagerer på, som du tilfeldigvis har spist eller drukket samme dag, og ikke potetgullet i seg selv. Hadde skjønt det hvis det var potetgull med noe sterkt krydder, men det er det jo ikke i denne.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva annet kan man forvente av First Price?

Anonymkode: 81a2b...767

Om du ser på innholdsfortegnelsen så er det omtrent nøyaktig det samme som du finner i enhver annen saltet potetgull

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å kaste opp av denne typen potetchips, også Maarud og Kims osv, hvis jeg spiser for mye. Tåler bare pittelitt før jeg blir uvel. Kan fint spise annen type snacks uten å spy, som popcorn og ostepop osv. 

Anonymkode: aba8c...e24

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg så på tv 2 hjelper deg en gang at det som er i denne pakken er det samme som er i Maarud sin salte. Typ nøyaktig det samme, de lages i samme maskin og bare legges i ulike poser.

Anonymkode: d0cc2...d1b

Mulig det var sånn før, men det stemmer i hvertfall ikke nå lenger. 

Anonymkode: 55e8c...40b

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min kaster også opp av First Price chips. Han tåler all annen chips.

Anonymkode: bb9be...797

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tømt i meg minst 10 sånne poser det siste året. Jeg har så langt ikke spydd selv om jeg tidvis har kombinert First-Price chips og halv flaske vin. 😆

Anonymkode: fa0c1...28b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Drikker du alkohol samtidig?

Anonymkode: 1573b...423

Nope. Jeg drikker ikke alkohol. Men det samme skjedde for en uke siden. Jeg spiste NØYAKTIG samme potetgull type, og kastet opp av den også. Og jeg har ikke spist noe av det samme på disse dagene. Det eneste jeg har var potetgullet. Og jeg spydde det opp 2 ganger

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har tømt i meg minst 10 sånne poser det siste året. Jeg har så langt ikke spydd selv om jeg tidvis har kombinert First-Price chips og halv flaske vin. 😆

Anonymkode: fa0c1...28b

Jeg tror nok at jeg reagerer på dem. Det kan ikke være tilfeldig at jeg spyr opp to av gangene jeg spiser potetgull

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Mannen min kaster også opp av First Price chips. Han tåler all annen chips.

Anonymkode: bb9be...797

Er han allergisk? Huff... jeg vet ikke hva som er annerledes fra denne ut fra de andre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg pleier å kaste opp av denne typen potetchips, også Maarud og Kims osv, hvis jeg spiser for mye. Tåler bare pittelitt før jeg blir uvel. Kan fint spise annen type snacks uten å spy, som popcorn og ostepop osv. 

Anonymkode: aba8c...e24

Ja, men greien med meg er at jeg ikke skal ha så mye i meg før jeg spyr. Spiste ikke så mye, men spydde veldig for det om

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...