AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Vi pynter oss for oss selv og for å gjøre andre damer sjalu. Anonymkode: cf8df...c71 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vi pynter oss for oss selv og for å gjøre andre damer sjalu. Anonymkode: cf8df...c71 Tror du skal nøye deg med å snakke for deg selv. Anonymkode: 3dafc...f3e 9
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 Jeg pynter meg for å føle meg bra Anonymkode: d5d65...22c 6
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #4 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror du skal nøye deg med å snakke for deg selv. Anonymkode: 3dafc...f3e Sikker? https://www.nettavisen.no/kvinner-pynter-seg-ikke-for-menn/s/12-95-386594 Anonymkode: cf8df...c71
Gjest TheCatLady Skrevet 16. april 2021 #5 Skrevet 16. april 2021 Jeg kler meg først og fremst etter hva jeg selv ønsker, er komfortabel med og selvfølgelig etter anledning. Så tenker jeg på den eller de jeg skal ut med, og så kanskje litt på andre som er der. Så kler meg sjeldent for menns skyld. Kun om jeg skal ut med en mann eller for en kjæreste. Hvis jeg skulle kledd meg for menn så hadde det nok blitt kjedelige antrekk i nøytrale farger eller mer utfordrende enn jeg er komfortabel med. De fleste menn er veldig konservative når det gjelder hva de synes er fint. Både på seg selv og på andre.
Nuith Skrevet 16. april 2021 #6 Skrevet 16. april 2021 Jeg kler meg faktisk i stor grad (litt for stor grad, egentlig) etter menn. På grunn av menn unngår jeg ettersittende antrekk, utringning, løst hår, mye sminke, og alt annet som får menn til å se på meg som kvinne istedenfor <stillingen min>. 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #7 Skrevet 16. april 2021 Nå har jeg vært på en plass der det kun er kvinner 5 dager i uken. × 12. Ingen menn, ingen konkurranse.. I løpet av den tiden har jeg både hatt røde øyner, hatt sovehår og pj til frokost bordet. Jeg har kunne gått rundt som bare meg selv omtrent, noe jeg absolutt har. Bare meg selv inkluderer dette+ sminke som mackara, parfyme, strømpebukse, skjørt, farging av bryn, napping av øyenbryn, lebestift under munnbindet når jeg går på butikken, Jeg har barbert beina, peelet huden, etc På samme måte som når jeg bor aleine uten knapt å se folk og fe. På samme måte som jeg tar pedikyr på neglene om vinteren.. så ja det er godt å kle seg for seg selv, ta vare på seg selv for seg selv. Den eneste gangen i livet hvor jeg har kledd meg for å "imponere" menn generelt var da jeg jobbet i bar yrket.. å kle seg litt tekkelig (utringning og tettsitende) etter menn sin nese kunne utgjøre 1000-2000 kr I tips i forskjell på en kveld, Så enkle skapninger 🙄 Men nå har jeg en klesstil som til vanlig ikke "tekker" menn bortsett fra min egen msnn som finner min egenrådighet fascinerende og deilig som han selv sier.. Men jeg kler meg gjerne i fargerike klær (rosa, blå, røde, orange strømper) etc.. klær som jeg vet andre kvinner på kg ikke liker ut i fra andre tråder og gjerne ikke menn heller for alt jeg vet, men igjen jeg kler og gjør mitt utsende for min egen del. Anonymkode: ca41b...f56
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #8 Skrevet 22. april 2021 Nei, jeg pynter meg ikke for å gjøre andre sjalu. Det er stort sett manipulerende mennesker som driver på slik. Anonymkode: ee2fd...93d
flusa Skrevet 23. april 2021 #9 Skrevet 23. april 2021 Jeg kler meg og sminker meg for å føle meg bedre med meg selv. At mannen synes jeg er flott,er bare en bonus😉
Isambard Skrevet 23. april 2021 #10 Skrevet 23. april 2021 Dette tror jeg på. Det går begge veier. Mye av det menn gjør handler om å hevde seg blant andre menn. Ellers ville ingen satset på e-sport. Det er en undervurdert faktor. Det er en fordummende teori at alt i verden handler om å tiltrekke det motsatte kjønn. 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #11 Skrevet 23. april 2021 Jeg hadde kledd meg ganske anderledes dersom jeg ønsket å se fin ut for menn😅 Jeg kler meg i oversized klær, alt er oversized, som ikke viser noe former eller hud. Behagelig stil. Anonymkode: e299d...7c4 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #12 Skrevet 23. april 2021 Hvorfor kle meg pent for menn? De fleste norske menn kler seg jo som en dass. Anonymkode: 0c238...1d7
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #13 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (På 16.4.2021 den 14.59): Vi pynter oss for oss selv og for å gjøre andre damer sjalu. Anonymkode: cf8df...c71 Ja, men da får du bare holde kjeft om hvor vondt det er å gå i finfine sko, om hva høyhælede sko gjør med ryggen, om korsetter som ødelegger kroppen, og andre moter som ødelegger. For du pynter deg for din egen del, ikke for menns skyld, ikke sant? Anonymkode: be771...242
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #14 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, men da får du bare holde kjeft om hvor vondt det er å gå i finfine sko, om hva høyhælede sko gjør med ryggen, om korsetter som ødelegger kroppen, og andre moter som ødelegger. For du pynter deg for din egen del, ikke for menns skyld, ikke sant? Anonymkode: be771...242 Jeg går aldri med høyhæler. Og du kan selv holde kjeft. Anonymkode: cf8df...c71
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #15 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg går aldri med høyhæler. Og du kan selv holde kjeft. Anonymkode: cf8df...c71 Ja, men jeg hevder ikke at jeg bare kler meg for min egen del. Jeg erkjenner at jeg gjør meg fin hvis jeg skal på date med noen. Derfor kan jeg også klage over moter og at jeg må gjøre meg fin. Hadde jeg påstått at jeg gjorde det for min egen del hadde jeg ikke hatt noe å klage over, da kunne jeg bare ha lot være i stedet. Anonymkode: be771...242
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #16 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, men da får du bare holde kjeft om hvor vondt det er å gå i finfine sko, om hva høyhælede sko gjør med ryggen, om korsetter som ødelegger kroppen, og andre moter som ødelegger. For du pynter deg for din egen del, ikke for menns skyld, ikke sant? Anonymkode: be771...242 Feil århundre... Å pynte seg handler ikke om høye heler/vonde sko eller vonde/ubehagelige moter generelt. Jeg pynter meg også for meg selv, men eier hverken høye heler, jeans, vesker osv., fordi det er vondt/ubehagelig eller rett og slett idiotisk. Fullstendig mulig å pynte seg uten disse tingene. Men for all del, folk skal få gjøre som de vil, bare jeg slipper. Anonymkode: 6c410...f64 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #17 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Feil århundre... Å pynte seg handler ikke om høye heler/vonde sko eller vonde/ubehagelige moter generelt. Jeg pynter meg også for meg selv, men eier hverken høye heler, jeans, vesker osv., fordi det er vondt/ubehagelig eller rett og slett idiotisk. Fullstendig mulig å pynte seg uten disse tingene. Men for all del, folk skal få gjøre som de vil, bare jeg slipper. Anonymkode: 6c410...f64 Feil årtusende. Poenget er at om du velger å ha på deg noe som er vondt, smertefullt, så er det ditt valg. Da er det ingen annens skyld at du velger det du velger. Det er noe du har valgt. Hvis det derimot er noe du har gjort fordi du er nødt så stiller saken seg annerledes. Men en kan ikke si at "jeg kler meg som jeg vil fordi jeg vil det", og så klage over at, "jeg kledte meg så fint for din skyld, derfor er det din skyld at jeg har vondt". Det er selvvalgt. Anonymkode: be771...242
Skiftenøkkel Skrevet 23. april 2021 #18 Skrevet 23. april 2021 On 4/16/2021 at 2:59 PM, AnonymBruker said: Vi pynter oss for oss selv og for å gjøre andre damer sjalu. Anonymkode: cf8df...c71 Ja ok.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #19 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (På 16.4.2021 den 15.03): Jeg pynter meg for å føle meg bra Anonymkode: d5d65...22c Dersom dette hadde vært helt sant ville kvinner kledd seg veldig ulikt. I det minste mye mer ulikt enn i dag. Derfor er det bare en behagelig livsløgn. Men en hvit løgn. Alle lever godt med det. Anonymkode: a478a...9cc
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #20 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (På 16.4.2021 den 14.59): Vi pynter oss for oss selv og for å gjøre andre damer sjalu. Anonymkode: cf8df...c71 Ok? Anonymkode: 6622c...9d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå