Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #1 Skrevet 30. august 2005 noen som har noen bra å anbefale? trenger en som renser opp veldig bra .
Gjest Gjest_Sonja_* Skrevet 4. september 2005 #2 Skrevet 4. september 2005 Min favoritt er Guinot dyptrensende maske som renser kjempe godt i dybden uten at huden blir irritert eller tørr etterpå. Jeg hadde en fra Decleor før,men den var ikke så veldig rensende synes jeg...Men veldig bra forsåvidt. Den gjorde heller ikke huden tørr eller irritert. jeg bruker å kjøpe Guinots maske på nettet(Strawberrynet) for det er en god del billigere enn i Norge. Jeg bruker masken ca hver 14.dag og da varer den leeenge...jeg bruker maks 2 stk i året!!
Gjest Gjest_Sonja_* Skrevet 4. september 2005 #4 Skrevet 4. september 2005 Den heter Guinot Pure Balance Mask. (rosa tube) Den er veldig bra,særlig om du har sensitiv hud eller hud som har litt tette porer. Jeg har normal til fet hud som lett blir irriteret. da passer denne kjempe fint. Den trekker ut urenheter uten å irritere og den forminsker porer! Og superdrøy!
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2005 #6 Skrevet 4. september 2005 Den heter Guinot Pure Balance Mask. (rosa tube) Den er veldig bra,særlig om du har sensitiv hud eller hud som har litt tette porer. Jeg har normal til fet hud som lett blir irriteret. da passer denne kjempe fint. Den trekker ut urenheter uten å irritere og den forminsker porer! Og superdrøy! ← Er på jakt etter en god rensemaske. Lurer på om denne er veldig parfymert? Min hud er sensitiv og reagerer på sterkt parfymerte produkter.
Gjest gjesten Skrevet 4. september 2005 #7 Skrevet 4. september 2005 Du sier ikke noe om hvilken hudtype du har, du trådstarter. Men siden du spør etter en som renser godt opp, så har du kanskje som meg T-sone og litt urenheter? I så fall kan jeg anbefale Garnier sin purifying mask. Hittil har jeg kun sett den i slike engangspakker på Vita (ca 15 kr per pakke som er nok til to ganger), men den fungerer veldig bra på min hud. Masken utvikler varme og dermed åpner porene seg og urenhetene kommer opp og ut.
Søtpotita Skrevet 4. september 2005 #8 Skrevet 4. september 2005 Make up store har nokon, eg synes til dømes mud masken er god.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2005 #9 Skrevet 4. september 2005 anbefaler den resnemasken fra BABOR, young skin, fåes kjøpt hos noen hudpleiere. hilsen Hudpleier:)
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #10 Skrevet 5. september 2005 Slike masker, drar de ut kviser man ikke visste man hadde? Kommer man til å få uren hud i noen dager etterpå? Dritten må jo ut mener jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå