Gå til innhold

Hvordan påvirker dine tidligere seksuelle forhold ditt nåværende forhold til partneren din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du har som hatt seksuelle forhold bak deg, hvordan påvirker dette ditt nåværende forhold til partneren din? Har dere snakket om tidligere partnere og hvordan virker dette inn på sexlivet deres, har du noen minner ifra den tiden? 

Anonymkode: fc579...c93

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har minner fra ekser, men prøver å starte på nytt med ny kjæreste, ikke dvele ved fortida :)

Anonymkode: 472d8...86c

AnonymBruker
Skrevet

Fortid er fortid. Jeg har gode minner fra fortiden min og skammer meg ikke over den og har ikke grunn til det heller. Jeg tenner ikke pr i dag på noen av mine tidligere partnere, så min nåværende har ingenting å bekymre seg over, og det gjør han heller ikke.

Min eks er sykelig sjalu. Han spurte meg ut på en blid måte, og snudde deretter om etterpå og brukte det mot meg i forholdet. Normale ting (f.eks at jeg hadde hatt sex utendørs hvor noen kunne ha kommet når som helst) var stygge i hans øyne, og han skrek og kalte meg de styggeste ting for alle de grusomme tingene jeg hadde gjort om jeg f.eks tok han i å være utro.

Anonymkode: 78cb8...e71

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har minner fra ekser, men prøver å starte på nytt med ny kjæreste, ikke dvele ved fortida :)

Gode eller dårlige minner? og har disse minnene noe innvirkning på sexlivet deres? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gode eller dårlige minner? og har disse minnene noe innvirkning på sexlivet deres? 

spør fordi jeg har en kjæreste som har tendenser til å bruke fortida mi imot meg, siden jeg ikke kjenner like høy seksuell lyst nå enn på mine yngre dager... 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt ett seksuelt forhold tidligere som varte noen år, vi utforsket det aller meste fra wet, til mild bdsm, trekant med ekstra mann, sex med et par der alle var med hverandre etc.... jeg har lært å ikke nevne så mye av dette da det for meg er noe som var gøy der og da, men som jeg er ferdig med, nye partnere har vanskelig for å skjønne dette og vil jo gjerne oppleve det selv. Særlig det med å ha med andre i sexen er jeg ferdig med.

Anonymkode: d8e82...ec9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

spør fordi jeg har en kjæreste som har tendenser til å bruke fortida mi imot meg, siden jeg ikke kjenner like høy seksuell lyst nå enn på mine yngre dager... 

For en neandertaler.

Den penissjalusien hans er hans eget problem.

Du må ikke la han drive å grave i din fortid. Dette er nettopp en av grunnene til at man ALDRI skal si noe om tidligere partnere i forhold. Det rabler helt for menn om de de mistenker man kan ha bra sex også med andre. 

Anonymkode: f7521...b46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Påvirker veldig lite :)

Snakker ikke om det som har vært, annet enn kanskje en erfaring her og der. Snakker svært sjeldent om ekser, og vet ikke hverandres "antall". Har det veldig greit med det :) 

Anonymkode: 5da97...103

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Seksuelt har jeg nesten bare gode minner fra mine 3 tidligere forhold på 4, 6 og 13 år :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Da er det ikke din seksuelle fortid som er problemet, men kjæresten din! Hvis du ser på AB-koden min, så ser du at eksen min også brukte fortiden min mot meg! Selv om jeg aldri har gjort noe galt, aldri vært utro etc. Han holder på slik med den nye dama si også!

Anonymkode: 78cb8...e71

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du har som hatt seksuelle forhold bak deg, hvordan påvirker dette ditt nåværende forhold til partneren din? Har dere snakket om tidligere partnere og hvordan virker dette inn på sexlivet deres, har du noen minner ifra den tiden? 

Det har lært meg hva jeg liker og hva jeg ikke liker. Tenker aldri på tidligere sexpartnere med ny partner, tenker kun på der og da, merker fort om vi er kompatible.

Anonymkode: 0643f...d4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har vært i et nytt forhold i 2 år nå og husker omtrent ikke hva slags sex jeg hadde med ekser. Jeg husker at jeg ikke hadde så mye nytelse før som nå. 

Anonymkode: 700e2...6af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...