AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Hei! Jeg er ikke prøver enda, men blir det til høsten. I flere måneder nå når jeg har hatt mensen så er den veldig rar, hender jeg går nesten en uke over når jeg skulle hatt mensen. Denne måneden så er jeg 3-4 dager over og det er ganske frustrerende. Har ømme bryster, men ingen andre tegn til at mensen skal komme. Vi bruker kun kondom, men ved flere anledninger har vi ikke brukt det. jeg tror ikke jeg er gravid, men vil gjerne vite om noen andre har erfaringer med at noen mnd så er mensen noen dager over og andre mnd så er mensen til tiden? Anonymkode: 93118...3fe
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Ja det er normalt at mensen ikke kommer når den skal. Det kan ha påvirkning fra mye. Men også spesielt psyken. Hvis du ubevisst går og tenker på når dere skal begynne å prøve, gleder deg og håper det går. Kanskje du håper innerst inne at du allerede er gravid.. Det kan faktisk påvirke menstruasjonen. Anonymkode: df420...b9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå