AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Du som jobber med saksbehandling enten i nav eller i kommunen, hva var motivasjonen din for å jobbe der og ble jobben slik du ønsket? Anonymkode: 380d0...89d
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Ønsket en økonomisk og administrativ karriere i det offentlige. Trygg, god og ordentlig arbeidsplass med gode arbeidsforhold. 1. Mitt første jobb ble ikke helt slik jeg hadde sett for meg. Uklare retningslinjer, lite krevende oppgaver, manglende opplæring og ikke et knallbra arbeidsmiljø. Jeg ble mer en fancy resepsjonist eller sekretær for å være helt ærlig.. 2. Ikke hatt denne jobben veldig lenge. Veldig ordnede forhold, ordentlig opplæring, høy trivsel og godt arbeidsmiljø. Fordelaktige arbeidsvilkår. Ledere som virkelig prioriterer sine ansatte og fokuserer stort på trivsel. Mye høyere forventinger, stort ansvar, mye jobb, det gir meg svært mye, men også meget krevende. Anonymkode: ce1bd...be6
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 Ønsket å jobbe i kontor med minst mulig kunder, så jeg er byggesaksbehandler i kommunen. Nå skal jeg behage befolkningen så klart, men det er ikke helt det samme som å ha kunder. Har både enkle og utfordrende saker, og trives godt med at det er mulighet for fleksitid og hjemmekontor. Jobben passer forsåvidt på hva jeg krever av en jobb og kommer nok å fortsette i jobben en stund til. Anonymkode: fc386...324
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå