Lilletrollet Skrevet 30. august 2005 #1 Skrevet 30. august 2005 Ser på Cæsar jeg.... Men nå lurer jeg på,hvorfor sitter Rolf Espevold i fengsel?? Trodde jeg hadde fått med meg meste parten av det som har skjedd jeg,men dette viste jeg ikke....
Gjest Gitte Skrevet 30. august 2005 #2 Skrevet 30. august 2005 Han drepte en eller annen tror jeg.. mange år siden gitt
Gjest skindeep Skrevet 30. august 2005 #3 Skrevet 30. august 2005 ja, det var noe med jens august og en leiemorder å gjøre tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #5 Skrevet 30. august 2005 Jeg trodde han fikk skylda for å ha drept noen, men så var det egentlig Jens August, eller Loke som drepte vedkommende. Så jeg mener bestemt at han har sittet uskyldig i fengsel (som jo er den beste dealen når han kommer ut også, for da kan de lage tusen og enda noen flere "hevneren Rolv" plot, og da koser de seg nok:)) Er Rolv med igjen nå?
Gjest Gitte Skrevet 30. august 2005 #6 Skrevet 30. august 2005 Rolf er med igjen.. May er å besøker han i fengselet.. snart dukker vel Ninni opp også. Håper ikke det.
MiniMjau Skrevet 31. august 2005 #7 Skrevet 31. august 2005 Det ligger i korta at Rolv slipper ut og at May får skikk på han igjen. Så blir det litt love osv....
MiniMjau Skrevet 31. august 2005 #8 Skrevet 31. august 2005 Fra http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/caesar/per...ticle191911.ece Sitat: "Etter hvert rotet Rolv seg opp i problemer med foretningsmannen Harald Hilding som hadde forbindelser med den skumle Loke. Både Loke og Rolv ble etter hvert et problem for Hildring, som til slutt greide å arrangere et drap på Loke som Rolv skulle komme til å bli dømt for. Rolv soner nå en drapsdom for drapet, vel vitende om at han er uskyldig."
Gjest Virvel Skrevet 31. august 2005 #9 Skrevet 31. august 2005 Det hadde ikke jeg fått med meg, jeg er veldig periodekikker når det gjelder Hotel Cæsar. Kan gå mange måneder uten at jeg ser på i det hele tatt, og så plutselig følger jeg med litt igjen. Har en av-periode nå, det er så mange av rollefigurene som irriterer meg så grenseløst... Både Svein, Vilde, hun nye (Ellen?), han elskeren til Marianne, for ikke å snakke om Marianne selv... når jeg tenker over det irriterer de meg egentlig alle sammen. (Men bare vent til litt utpå høsten, når det er kaldt og mørkt og lite å finne på, og jeg er trøtt og sliten og ikke orker å lese bøker.)
vixen Skrevet 31. august 2005 #10 Skrevet 31. august 2005 Rolf er med igjen.. May er å besøker han i fengselet.. snart dukker vel Ninni opp også. Håper ikke det. ← Nytt for meg også, men noen må vel tilbake i serien når mange andre skal ut... -viXen-
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2005 #11 Skrevet 1. september 2005 Rolf er med igjen.. May er å besøker han i fengselet.. snart dukker vel Ninni opp også. Håper ikke det. ← Hvorfor i all verden er May og besøker Rolv??? :klø: Må vel se i kveld da
vixen Skrevet 1. september 2005 #12 Skrevet 1. september 2005 Måtte se i går jeg. Ble nysgjerrig etter den tråden her. May utfører oppdrag for Astrid, og oppsøker Rolv i fengselet for å finne stoff til memoarene hun hjelper Astrid med.
Grooo Skrevet 3. september 2005 #13 Skrevet 3. september 2005 Lurte også på dette her med Rolf ja. Siste episode jeg så var da May fikk beskjed om at hun skulle besøke ham, hun har kanskje gjort det nå? Ser ikke på så ofte, men en gang eller to i uka holder som regel mer en nok til å henge sånn halvveis med i det som skjer.
Gjest 1111 Skrevet 4. september 2005 #14 Skrevet 4. september 2005 May har besøkt Rolf nå ja, men han ble meget sinna fordi ingen brydde seg før nå, kalte henne en 'puppedame' og gikk sin vei.
Gjest Catwoman Skrevet 4. september 2005 #15 Skrevet 4. september 2005 May har besøkt Rolf nå ja, men han ble meget sinna fordi ingen brydde seg før nå, kalte henne en 'puppedame' og gikk sin vei. ← jepp. Og det er jo den klassiske såpe-serie-starten for en romanse
Grooo Skrevet 4. september 2005 #16 Skrevet 4. september 2005 Hehe, spennende! Får prøve å få sett et par dager til uka da
~sikka~ Skrevet 4. september 2005 #17 Skrevet 4. september 2005 May har besøkt Rolf nå ja, men han ble meget sinna fordi ingen brydde seg før nå, kalte henne en 'puppedame' og gikk sin vei. ← Og puppeGuri var det nøyaktige navnet han kalte henne... dritbra..
MiniMjau Skrevet 9. september 2005 #18 Skrevet 9. september 2005 og Goggen er i Sveits??! Hvis en blunker så går en glipp av mye! - Selv i Cæsar! :-)
Samantha Skrevet 9. september 2005 #20 Skrevet 9. september 2005 Må nesten seie at eg gledar meg litt til å sjå kordan det går med Juni og barnevogna! Steik also... Cæsar tar jo heilt av! Blir interessant å sjå kordan den serien er om 1 år eller noko sånt. Blir jo meir vannvittig for kvar episode jo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå