AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Jeg har vært sykemeldt en god stund og alltid mottatt sykepengene fem virkedager etter jeg har sendt inn søknaden om sykepenger. Det skjedde plutselig en liten glipp hos nav slik at jeg ikke har mottatt sykepengene på flere måneder, etter flere telefoner til nav så fikk jeg en melding i går kveld at pengene er overført. Tenkte da at pengene kom til å være på konto i dag, men det ser dårlig ut. Hvor lenge må jeg regne med å vente før pengene er på konto? Har veldig lite lyst å knerte sparekontoen for å betale regninger, og regningene begynner å nærme seg forfall. Anonymkode: 24239...ed0
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Det tar alltid 3-5 virkedager fra sykepenger er lagt til utbetaling til de er mottatt på konto, dessverre. Anonymkode: 0de5c...d66
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det tar alltid 3-5 virkedager fra sykepenger er lagt til utbetaling til de er mottatt på konto, dessverre. Anonymkode: 0de5c...d66 Takk for svar Anonymkode: 24239...ed0
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #4 Skrevet 16. april 2021 Jobber i NAV og kan bekrefte at selv om vi legger noe til utbetaling skal det innom kontofører,og gjennom nattkjøring i systemet før en felles utbetaling av alt som ligger klart. Dvs det tar, etter min erfaring 2-5 dager.. Anonymkode: ed8d5...37a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå