AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Hei alle damer 😁 Jeg begynner hver syklus å spotte 3-6 dager før mensen, denne gangen gjorde jeg også det, veldig mørk farge, nesten svart (pleier å være lysebrun). Jeg pleier å få ømme bryst og mens-murringer ca en uke før mensen kommer, denne gangen finnes jeg ikke ett gram øm i brystene og ingen menssmerter/murringer. Mensen var også en dag forsinket, og jeg levde i optimismen til mensen kom i dag tidlig. Har aldri opplevd dette før, er det noen som har opplevd noe lignende før og vært gravid likevel, hvis man ser vekk i fra at jeg fikk mensen? Forrige syklus hadde jeg murringer 2DPO og helt frem til IKM, og ømme bryst og tenkte at nå er jeg kanskje gravid, for jeg pleier ikke å ha murringer fra så tidlig etter EL, men det var jeg ikke da heller. Takker for svar. Anonymkode: c26ec...418
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Det kjedelige, men dessverre eneste riktige svaret: Ta en test Det er umulig å si noe ut ifra symptomene du beskriver, for det KAN være noe, samtidig kan det være en helt vanlig mensen. Anonymkode: 7dc12...c94
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 Takk for svaret ditt! Ja, tenker også at det å ta en test er det som vil gi meg riktig svar. Nå har jeg fått mens så tviler på at jeg er gravid, men ble litt fascinert over at absolutt ingen murring eller ømme bryst denne syklusen. Anonymkode: c26ec...418
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #4 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Takk for svaret ditt! Ja, tenker også at det å ta en test er det som vil gi meg riktig svar. Nå har jeg fått mens så tviler på at jeg er gravid, men ble litt fascinert over at absolutt ingen murring eller ømme bryst denne syklusen. Anonymkode: c26ec...418 Ja, har hørt at noen har hatt dette symptom, og i kombinasjon med null spotting kunne det vært noe! Ellers føler jeg at symptomene mellom EL og mensen varier i styrke ofte, men vet ikke hva det kommer av. Anonymkode: 7dc12...c94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå