Gå til innhold

Hvorfor dyre såper, sjampoer og alt sånt når du får det til 10 kr?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

enkelt og greit.

Anonymkode: d81e5...eec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er forskjellig innhold. Hvorfor kjøpe tesla når du kan kjøpe volvo 240?

Anonymkode: 8d1d3...6cc

• Liker 18
Gjest Råååsa
Skrevet

Fordi forskjellige mennesker ønsker forskjellige ting. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi det er forskjellig innhold. Hvorfor kjøpe tesla når du kan kjøpe volvo 240?

Anonymkode: 8d1d3...6cc

Tesla er lettere å holde ren

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker kun billigmerker.

Anonymkode: 59ef8...df3

• Liker 3
Gjest Timeplan
Skrevet

Jeg har krusete, tykt hår som blir tørt og flisete bare du sier "first price shampoo". Hvis jeg skal ha korketrekkere og mykt hår må jeg ha ordentlige produkter som gir meg noe mer enn bare såpe.

Merker tydelig forskjell på merkene, selv om det ikke alltid er det dyreste som fungerer best. Dessuten lukter billigmerkene som oftest helt grusomt.

AnonymBruker
Skrevet

First price sjampo ødelegger hodebunnen min. Man bruker det som passer seg, ikke nødvendigvis det som er billigst. 

Anonymkode: f0c07...546

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi man ikke vil ha tørre hudflak som drysser, kløe eller halmstrå på hodet 😒

Anonymkode: 1aa74...1e3

• Liker 4
Skrevet

Du er heldig hvis billigmerkene fungerer for deg. Da er det bare å fortsette med det.  Men, for andre kan det være nødvendig å bruke dyrere produkter. Vi er alle forskjellige når det gjelder hud og hår, så heldig er den som finner det beste produktet for sin egen kropp.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Pillarguri skrev (Akkurat nå):

Du er heldig hvis billigmerkene fungerer for deg. Da er det bare å fortsette med det.  Men, for andre kan det være nødvendig å bruke dyrere produkter. Vi er alle forskjellige når det gjelder hud og hår, så heldig er den som finner det beste produktet for sin egen kropp.

jeg har veldig stygge hender. rett og slett tørre og ser nesten gamle ut. jeg har brukt mye firstprice såpe. vurderer seriøst å gå over til noe fra apoteket.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Billigmerkene inneholder ofte parfyme og andre potensielt skadelige stoffer.

Anonymkode: df392...1df

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker produkter jeg ikke får utslett av og det utelukker billigmerkene.

Anonymkode: 78950...3a7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg har veldig stygge hender. rett og slett tørre og ser nesten gamle ut. jeg har brukt mye firstprice såpe. vurderer seriøst å gå over til noe fra apoteket.

Håndsåpen har neppe så mye å si, jeg ville heller investert i en god håndkrem, og kanskje en håndscrub.

Anonymkode: 05ae2...49e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bleket håret mitt med striper og hvis jeg bruker en sjampo til 10 kr.... da er håret mitt ihvertfall ødelagt! Bruker sjampo som koster 400 kr per flakse , den inneholder næring og pleie som jeg trenger. Derfor ! Alle som har farget håret eller bleket kan ikke kjøpe en sjampo til 10 kr. For de som har farget sklit fargen fort ute av håret om du bruker billig sjampo! Og i verste fall kan fargen bli sikkelig stygg tilslutt. Hilsen frisør 

Anonymkode: c2e23...039

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håndsåpe velger jeg å kjøpe billig da vi bruker veldig mye av det som familie på 5. Sjampoo og dusjsåpe velger jeg å kjøpe dyrt da det gir meg velvære og jeg slipper å få flass av billig sjampoo. Det er smak og behag, noen velger å bruke penger på å røyke og drikke, jeg velger å bruke det på velvære.

Anonymkode: 1a89e...7a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

enkelt og greit.

Flere billige Sjampoer og  balsamer har ting som ikke er bra for håret i seg. Om jeg ikke hadde penger til å kjøpe dyrere produkter så hadde jeg selvfølgelig kjøpt billigere ting. 

Anonymkode: 32dfb...f7c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får flass av billig shampo
Men jeg bruker en som ikke er så dyr og likevel bra :) får kjøpt i matbutikken eller på pumpe til billig literspris.

Anonymkode: c0bf0...7be

AnonymBruker
Skrevet

Ofte må man bruke mer pr bruk på billigsåpe og, så vinninga går opp i spinninga. Har en venninne som skryter spnn av at hun kjøper så billig shampoo. Hun bruker opp en flask på to uker fordi hun har så tykt hår. Tror hennes shampoo koster 30 kr? 
min koster 400, men på den andre siden bruker jeg nesten et helt år på å tømme flasken. Har selv tykt hår. 

det er jo venninnen min som bruker mest penger på shampoo 🤣 

Anonymkode: eb1b0...198

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har enda til gode å finne en billigsjampo som ikke lukter helt forferdelig og jeg blir kjempetørr i huden av billig såpe. Merker stor forskjell i kvalitet, men det betyr ikke at det ikke funker for mange andre :)

Anonymkode: b38bb...b4e

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjøper shampoo som ikke er blant de billigste men heller ikke er blant de dyreste. Gjør det samme med såper. Bytter på de forskjellige merkene.🙂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...