Gå til innhold

Talkum/babypudder mot svette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har brukt talkum/babypudder mot svette på overkroppen? Jeg svetter mye mellom og under brystene og i "bilringene" (jeg er slank, men magen krøller seg jo når man sitter), og har lurt på om talkum/babypuďder kanskje kunne hjelpe? Jeg har aldri vært i nærheten av produktet før, så vil gjerne høre andres erfaringer.

Anonymkode: 3c20a...edc

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har prøvd dette?

Skrevet

Bruker denne, den kjøper jeg på vita, ca 50-60 kr. Kunne sikkert kjøpt baby pudder, er nok det samme men flasken er så søt 😄 Lukter kjempe godt, jeg bruker det under bysten og mellom lårene om sommeren når jeg går i skjørt siden de gnisser litt, og jeg får ikke svettemerker. Synes det er effektivt.  La pudderet "sette seg" før du kler på deg 😊

8001280026218.jpg?ref=D429BBAC27&w=1280&scale=both&mode=pad&h=1280

AnonymBruker
Skrevet
Emet skrev (2 timer siden):

Bruker denne, den kjøper jeg på vita, ca 50-60 kr. Kunne sikkert kjøpt baby pudder, er nok det samme men flasken er så søt 😄 Lukter kjempe godt, jeg bruker det under bysten og mellom lårene om sommeren når jeg går i skjørt siden de gnisser litt, og jeg får ikke svettemerker. Synes det er effektivt.  La pudderet "sette seg" før du kler på deg 😊

8001280026218.jpg?ref=D429BBAC27&w=1280&scale=both&mode=pad&h=1280

Takk for tips! Etterlater den noe farge på hud eller klær?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for tips! Etterlater den noe farge på hud eller klær?

Om du tar på for mye og går i sort så ja da får du litt hvitt støv på klærne når du klær på deg, men det skal ikke mye til og jeg føler ikke at det er problematisk. Blir litt som tørrsjampo, kan gi ett hvitt støv men forsvinner litt når du tar det på. Lett å børstes bort fra klærne åså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...