AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Jeg har nå tre uker igjen av praksis, sånn ca. Og jeg lider av imposter-syndrome😅 Har fra starten av vært kjemperedd for å stryke. Til og med når jeg får skryt så klarer jeg ikke å tro på dem. Føler veileder og andre ansatte gjør det fordi de synes synd på meg. På midtveisevalueringen fikk jeg skryt oh at det det virket lovende fremover. Ble sjokkert over dette. Ikke sunt å tenke sånn, jeg vet det..Har virkelig brukt mye energi på dette de månedene jeg har vært der, blir megasliten av det. Noen som vet hvordan jeg kan endre tankesettet mitt? Jeg tror jeg kommer til å bestå, men likevel så har jeg den ekle klumpen i magen om hva hvis det skjer... Anonymkode: a06ba...077
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Hvis man er i fare for å stryke SKAL man få beskjed om det på midtveisvurderingen, dette fordi man skal motta konkrete tilbakemeldinger og ha muligheten til å forbedre seg. Man KAN stryke selv om man ikke fikk beskjed om det på midtveisvurderingen, men da skal man altså gjøre noe skikkelig ille de siste ukene. Så det skal MYE til... Anonymkode: 530a0...090 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 Det er normalt å grue seg litt i forkant av evalueringer selv om en ikke har fått varsel om stryk Anonymkode: aa503...69a
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #4 Skrevet 16. april 2021 Kan anbefale boken "The secret thoughts of successful women" hvis dette er tanker som ofte kommer og som kanskje hindrer deg. Anonymkode: 44476...007 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #5 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det er normalt å grue seg litt i forkant av evalueringer selv om en ikke har fått varsel om stryk Anonymkode: aa503...69a Huff... Ja godt å høre da.. Veldig spent.. Ts Anonymkode: a06ba...077
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #6 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Kan anbefale boken "The secret thoughts of successful women" hvis dette er tanker som ofte kommer og som kanskje hindrer deg. Anonymkode: 44476...007 Takk Skal sjekke det ut!! Ts Anonymkode: a06ba...077
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå