Gå til innhold

Hva i alle dager - sms fra mannen min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gikk lang tur før hjemmekontor i dag tidlig, tilbake litt før 09.00 og jobbet litt før jeg gikk i dusjen. Mannen min kom hjemom ca. 10.30 for å hente lunsjen han glemte til morgenen i dag, da var jeg akkurat ferdig i dusjen. Fem min. etter at han gikk igjen fikk jeg sms: ferdig i dusjen 10.30 hmmmm. Og det sier han som bedro meg i fem år for noen  år tilbake. Han.kan.ta.seg.en.fuckings.bolle! Og nei, jeg er ikke utro!!! Jeg svarte som jeg sa da han kom hjem; gikk tur og sendte med bildet fra hvor mange skritt jeg har gått frem til 10.30. Svaret jeg fikk var 👍. Kunne sagt mye til ham - men det skal jeg holde meg for god til. Han er 61 år - grow up!

Anonymkode: e5f01...5cc

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok :P 

Anonymkode: 7767e...6b1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Dette vet jeg ikke om jeg forstod helt. Skrev han "ferdig i dusjen 1:30"? 

Hvordan betyr det utroskap? Jeg tror jeg missa noe her

Anonymkode: 724f8...70e

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ville ha en bolle med deg... mmmhh..

Anonymkode: 80840...202

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forsto heller ikke helt.

Anonymkode: 15681...728

• Liker 4
Skrevet

Siden jeg kom ut av dusjen hjemme 10:30 da han var hjemom for å hente lunsjen sin trodde han det var noe fishy - som i at jeg et utro! og det er jeg ikke. Han derimot...

Skrevet

På hvordan måte tenker du han indikerer utroskap med dette? Jeg hadde tatt kommentaren som at han syntes det var festlig at jeg sov så lenge eller noe. Hadde han kommer hjemom for å hente noe og jeg hadde hjemmekontor hadde han uansett vært innom badet hos meg for å si hei. 

Sliter dere ellers også med kommunikasjonen?

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ikke ut som at du liker mannen din i det hele tatt. 

Anonymkode: cb4c6...7da

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

... og dette poster du her fordi? Hva vil du vi skal si?

Anonymkode: 35781...86e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Gikk lang tur før hjemmekontor i dag tidlig, tilbake litt før 09.00 og jobbet litt før jeg gikk i dusjen. Mannen min kom hjemom ca. 10.30 for å hente lunsjen han glemte til morgenen i dag, da var jeg akkurat ferdig i dusjen. Fem min. etter at han gikk igjen fikk jeg sms: ferdig i dusjen 10.30 hmmmm. Og det sier han som bedro meg i fem år for noen  år tilbake. Han.kan.ta.seg.en.fuckings.bolle! Og nei, jeg er ikke utro!!! Jeg svarte som jeg sa da han kom hjem; gikk tur og sendte med bildet fra hvor mange skritt jeg har gått frem til 10.30. Svaret jeg fikk var 👍. Kunne sagt mye til ham - men det skal jeg holde meg for god til. Han er 61 år - grow up!

Anonymkode: e5f01...5cc

Glemmer han lunsjen ofte?

Startet han med å glemme/"glemme" lunsjen etter at du startet med hjemmekontor? Glemmer/"glemmer" han lunsjen for å ha et påskudd for å komme hjemom for å kontrollere hva du gjør og hvor du er?

Er han vanligvis mistenksom? De som selv gjør mistenkelige ting bruker ofte å være mistenksomme mot andre.

Anonymkode: 265a4...f5e

• Liker 14
Skrevet

Tror heller at han mistenkte at du var utro siden du kom ut av dusjen 10.30. Det var det han sa han mente og.

Var jeg deg, hadde jeg svart med et spørsmålstegn på hans sms

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde tolket det som om han trodde jeg hadde sovet lenge og at han ertet meg for å være lat. Hvorfor antar du han mistenker utroskap på det grunnlaget? 

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
Rådvilljente skrev (4 minutter siden):

Siden jeg kom ut av dusjen hjemme 10:30 da han var hjemom for å hente lunsjen sin trodde han det var noe fishy - som i at jeg et utro! og det er jeg ikke. Han derimot...

Har han sagt rett ut at han mistenker deg for å være utro?

Anonymkode: 265a4...f5e

• Liker 3
Skrevet

Høres ut som dere bør vurdere åpent forhold da begge er beskyldt for det... 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde dere begge var 18. Frem til du nevnte alderen.

Utro, mistanke om utroskap, glemme lunsjen, tekstmeldinger og tolking av innholdet, skrive et innlegg på KG i stedet for å ta opp telefonen og rense luften. Jeg er bare 39, men kjenner jeg blir svett, og glad for at jeg la av meg slikt i tenårene. 

Anonymkode: 9a1e0...9c7

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

It takes one to know one... han har vært utro selv så derfor er det lett å mistenke at andre er like fjern som han..

Anonymkode: ad697...629

• Liker 3
Gjest Fnuggolina
Skrevet
Bente1234 skrev (1 minutt siden):

Høres ut som dere bør vurdere åpent forhold da begge er beskyldt for det... 

😂 Jeg hadde definitivt gått for den!

Skrevet

Jeg forstår ikke hva du mener.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han synes det var deilig å kunne sove lenge. 

Anonymkode: 80840...202

• Liker 8
Skrevet
exictence skrev (7 minutter siden):

Tror heller at han mistenkte at du var utro siden du kom ut av dusjen 10.30. Det var det han sa han mente og.

Var jeg deg, hadde jeg svart med et spørsmålstegn på hans sms

nettopp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...