Gå til innhold

Noen som har opplevd å ha umodne forhold men allikevel født innen kort tid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har fått beskjed av jordmor eller lege at forholdene i livmoren er helt umodne og det ikke er noen åpning, men allikevel har født innen noen dager? Eller har det da drøyet veldig? Hadde termin i går😅 Har så mye modningstegn så ble veldig overrasket over at jeg ikke var moden i det hele tatt!

Anonymkode: cedbe...022

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde 1cm åpning sist og litt murringer, baby var ute 12 timer senere. 

Plutselig skjer det :)

Anonymkode: 2aafd...0b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hadde 1cm åpning sist og litt murringer, baby var ute 12 timer senere. 

Plutselig skjer det :)

Anonymkode: 2aafd...0b2

1 cm åpning er strengt tatt modning...

Jeg hadde ingen modning, helt tett og snurret i sammen. Ble satt i gang 11 dager over termin og fødte 14 dager over termin.

Anonymkode: e73d2...56f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

0 cm åpning. En time etterpå full åpning og pressrier. Alle er forskjellige og mye er både normalt og mulig! 

Anonymkode: 3d78f...ecf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

1 cm åpning er strengt tatt modning...

Jeg hadde ingen modning, helt tett og snurret i sammen. Ble satt i gang 11 dager over termin og fødte 14 dager over termin.

Hvordan var morkaka når du hadde født da? Jeg er såå bekymret for at jeg må gå langt over tiden nå, da det er økt risiko for dødfødsel! Hatt flere SA før dette svangerskapet, og er livredd for at det skal gå galt nå😭 TS

AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt det samme, men jeg gikk med 1 cm åpning i 8 uker før jeg ble satt i gang av andre årsaker.  

Så modning har lite å si, ting kan alltids skje eller det kan ta lang tid. 

Anonymkode: 91612...9a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tipper du er den samme personene som skrev på innlegget mitt i en annen tråd tidligere 😅 men ja, jeg fødte natt, samme dag som sykepleier da jeg ikke var noe moden.  

Plutselig skjer det 🥰

Anonymkode: ff6d7...0fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvordan var morkaka når du hadde født da? Jeg er såå bekymret for at jeg må gå langt over tiden nå, da det er økt risiko for dødfødsel! Hatt flere SA før dette svangerskapet, og er livredd for at det skal gå galt nå😭 TS

Helt fin. Ingen problemer. Man får god oppfølging nå. UL 4 dager etter termindato og så videre annenhver/hver tredje dag frem til dag 11.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...