AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Har en ekskjæreste som gjorde det slutt og vil bare være venn med meg, noe jeg syntes er vanskelig da jeg fortsatt er forelsket i han. Han er ikke veldig aktiv på fb, og knapt venner, men nå legger han ut de smidigste ting for å få oppmerksomhet. Det siste er fra ett sted vi skulle gjøre noe sammen (når vi var kjærester). Hva er egentlig greia? Skjønner meg ikke på mannfolk.😞 Anonymkode: fd6aa...0c0
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har en ekskjæreste som gjorde det slutt og vil bare være venn med meg, noe jeg syntes er vanskelig da jeg fortsatt er forelsket i han. Han er ikke veldig aktiv på fb, og knapt venner, men nå legger han ut de smidigste ting for å få oppmerksomhet. Det siste er fra ett sted vi skulle gjøre noe sammen (når vi var kjærester). Hva er egentlig greia? Skjønner meg ikke på mannfolk.😞 Anonymkode: fd6aa...0c0 Skjønner meg heller ikke på mannfolk.Er sikkert lurt å ikke bry seg om det. Er ikke så lett. Anonymkode: 68631...04d 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 Det beste er å ignorere det. Anonymkode: 10ab4...c88 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #4 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har en ekskjæreste som gjorde det slutt og vil bare være venn med meg, noe jeg syntes er vanskelig da jeg fortsatt er forelsket i han. Han er ikke veldig aktiv på fb, og knapt venner, men nå legger han ut de smidigste ting for å få oppmerksomhet. Det siste er fra ett sted vi skulle gjøre noe sammen (når vi var kjærester). Hva er egentlig greia? Skjønner meg ikke på mannfolk.😞 Anonymkode: fd6aa...0c0 Det er jo normalt å være mer aktiv på sosiale medier når man er singel. Alle sosiale medier er nemlig «egenreklame» og har som formål å tiltrekke de mennesker eller firma en ønsker samhandle med. At han legger ut ting han gjør som får han til å fremstå som attraktiv er dermed det eneste rasjonelle. Anonymkode: 7efa1...1d2 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #5 Skrevet 16. april 2021 For din egen del: fjern han som venn, eller legg inn innstilling for å ignorere. Anonymkode: 3973c...0a8 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #6 Skrevet 16. april 2021 Enig. Blokkér han fra livet ditt og forelskelsen går fortere over. Ikke la han (bevisst eller ubevisst) pine deg på denne måten! Anonymkode: 50ce8...a2a 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #7 Skrevet 19. april 2021 Sånn er min ex også 😆 ( som jeg fortsatt er litt forelsket i )🙄 I forholdet, innlegg tre ganger i året..kan telle på 2 fingre hva han la ut noe om oss i løpet av 3 år...Før forholdet la ut ting annenhver dag om seg og sitt. Etter forholdet: et par ganger i mnd. Gjerne sportslige aktiviter med bilder OG video,hvor han hoyer og gaper at livet er herlig 😎🤣 Har blokkert ham 🙃 Anonymkode: bbdea...990
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå