Gå til innhold

Når ekskjæresten legger ut bilder på fb med ting vi skulle gjøre sammen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en ekskjæreste som gjorde det slutt og vil bare være venn med meg, noe jeg syntes er vanskelig da jeg fortsatt er forelsket i han. Han er ikke veldig aktiv på fb, og knapt venner, men nå legger han ut de smidigste ting for å få oppmerksomhet. Det siste er fra ett sted vi skulle gjøre noe sammen (når vi var kjærester). Hva er egentlig greia? Skjønner meg ikke på mannfolk.😞 

Anonymkode: fd6aa...0c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Har en ekskjæreste som gjorde det slutt og vil bare være venn med meg, noe jeg syntes er vanskelig da jeg fortsatt er forelsket i han. Han er ikke veldig aktiv på fb, og knapt venner, men nå legger han ut de smidigste ting for å få oppmerksomhet. Det siste er fra ett sted vi skulle gjøre noe sammen (når vi var kjærester). Hva er egentlig greia? Skjønner meg ikke på mannfolk.😞 

Skjønner meg heller ikke på mannfolk.Er sikkert lurt å ikke bry seg om det. Er ikke så lett.

Anonymkode: 68631...04d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det beste er å ignorere det. 

Anonymkode: 10ab4...c88

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er jo normalt å være mer aktiv på sosiale medier når man er singel. Alle sosiale medier er nemlig «egenreklame» og har som formål å tiltrekke de mennesker eller firma en ønsker samhandle med. At han legger ut ting han gjør som får han til å fremstå som attraktiv er dermed det eneste rasjonelle. 

Anonymkode: 7efa1...1d2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For din egen del: fjern han som venn, eller legg inn innstilling for å ignorere. 

Anonymkode: 3973c...0a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Blokkér han fra livet ditt og forelskelsen går fortere over. Ikke la han (bevisst eller ubevisst) pine deg på denne måten!

Anonymkode: 50ce8...a2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er min ex også 😆 ( som jeg fortsatt er litt forelsket i )🙄 I forholdet,  innlegg tre ganger i året..kan telle på 2 fingre hva han la ut noe om oss i løpet av 3 år...Før forholdet la ut ting annenhver dag om seg og sitt.  Etter forholdet: et par ganger i mnd. Gjerne sportslige aktiviter med bilder OG video,hvor han hoyer og gaper at livet er herlig 😎🤣

Har blokkert ham 🙃

Anonymkode: bbdea...990

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...