AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Jeg vet hva som kommer. Det er bare Facebook, du legger for mye i det osv (det gjør jeg ikke nødvendigvis). Fått meg nytt profilbilde, og så er det et par stykker som bare har likt en av kommentarene mine under bildet og ikke selve bildet. Det fremstår jo som merkelig. I tillegg er det en som har spurt om noe litt personlig i en kommentar under bildet, men vedkommende har en diagnose (vet ikke om diagnosen er relevant i denne sammenheng, men kanskje) og er kanskje unnskyldt. Vedkommende har hjerte-likt litt også, og jeg har vært usikker på om det er litt interesse der utover vennskap. Kanskje litt unødvendig å hjerte-like isåfall, som jeg fort kan bli konfrontert med av andre som har fått det med seg. Anonymkode: ad3ce...f59
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Tror det er lett å komme bort i likerkappen på kommentarene hvis noe bare ser på bilde og kommentarene. Hadde ikke lagt så mye mer i det. Anonymkode: e4168...0bb 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #4 Skrevet 16. april 2021 Er det virkelig så snodig? De liker vel ikke bildet så godt da? Anonymkode: ec61d...fe8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå