Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Traff en fyr. Har jobb, hus og mye på stell. MEN: oppveksten hans har vært preget av alkoholiserte, voldelige og ubrukelige foreldre. Han endte opp med ei dame som er eldre enn han, fikk barn med. Hun har anmeldt han for vold, barnemishandling, trakassering, seksuell overgrep, kjøre over dem osvHan sier at han aldri ble dømt men fikk besøksforbud, og at alt er løgn, fanteri hun har funnet på. Er han virkelig uskyldig eller er han et svin? Noen som har vært borti slikt? Hva skal jeg gjøre? Kan det stemme at eksen er en heks og han er uskyldig?  Han virker helt fantastisk 🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: 51d2c...a3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du skal styre unna her . 
Det er forholdsvis enkelt for de fleste å vise opp en fantastisk side av seg selv hvis en bil det nok . 
Men når det er så mange røde flagg etter kort tid så er det klokt å trekke deg unna. 
Da sparer en seg selv masse bekymringer og psykisk terror 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde ikke vært en sjanse jeg var villig til å ta.

Anonymkode: ccd67...fca

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Min ex med lignende oppvekst var også fantastisk i begynnelsen, men han viste seg å slite med rus og traumer som han aldri hadde fått bearbeidet.. han lever på gaten i dag. Det er ingen som kan vite hvordan denne fyren vil bli/er men vil absolutt råde deg til å trå forsiktig. 

Anonymkode: a2f61...468

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg hadde spurt om eksen ville ta en kaffi, jeg..

Anonymkode: f8b3b...491

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror jeg hadde spurt om eksen ville ta en kaffi, jeg..

Anonymkode: f8b3b...491

Hva mener du? 

Anonymkode: a2f61...468

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville også kontaktet eksen og invitert på en kaffe..

Men ellers, spring! 

Been there done that. Fikk barn med han og (han har flere barn), og fant ut over en kaffe kopp med eksen at jeg burde springe fortere en svinn. I did, veldig glad for det i dag :)

Anonymkode: 88bc6...b5d

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Inwe
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Etter 2 voldelige forhold vil jeg bare si en ting: kom deg vekk. 

Du kan ikke redde noen. 

Anonymkode: 349a0...d0b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hm dette var vanskelig. Jeg forstår at du ønsker å gi en sjanse. Og ellers i livet, så fortjener alle en ny sjanse mener jeg. 

Men når det kommer til noe så nært som forhold, så tror jeg det er lurt å se ting an. Hvis han har fått besøksforbud, så har han uansett tråkket over noen grenser her? 

Er det en mulighet for at du kan finne ut mer av hva som har skjedd? Jeg tror at jeg ville prøvd å nøste opp i hva som har skjedd. Og vært forsiktig, for det kan bli veldig vanskelig for deg fremover hvis dette viser seg å stemme. 

Anonymkode: ba655...4bd

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Mange med traumer fra barndommen ender opp som narsissister (mange ender opp som det motsatte, bare så det er sagt, og mange ingen av delene).

Jeg ville tatt en prat med eksen. Du merker fort om hun er oppegående. Snakker hun sant, så har hun sikkert meldinger på telefonen som kan bekrefte hvilken person han er.

Er du tidlig i forholdet ville jeg aldri tatt sjansen!

Anonymkode: 9adc5...324

Skrevet

Du må nesten spør deg selv hva du kommer til å sitte igjen med når forelskelsesfasen dabber av.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

sier at han aldri ble dømt men fikk besøksforbud, og at alt er løgn, fanteri hun har funnet på.

Han virker helt fantastisk 🤷🏼‍♀️ 

Det syntes vel sikkert eksen i begynnelsen også?

Helt ærlig, det finnes faktisk menn uten besøksforbud i bagasjen. Blir sikkert kjedelig, og ikke vekker de morsinstinktene dine på en mann du skal redde. Men du kommer levende fra det om ikke annet...

Anonymkode: b4544...63c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min far misbrukte meg seksult, og da grovt, fra jeg var 3 år, og ga meg juling, og psykisk mishandling. 

Men alle som kjente min far, syntes han var en fantastisk mann. Og de som kjente han, trodde ikke på at han kunne gjøre noe sånt. Jeg anmeldte det, men saken ble henlagt, for det er jo ikke lett å skaffe bevis for ting som har skjedd da man var barn. 

Så jeg hadde løpt min vei, aldri om jeg skal bli sammen med en mann anklaget for noe sånt.

Anonymkode: 12b34...663

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Traff en fyr. Har jobb, hus og mye på stell. MEN: oppveksten hans har vært preget av alkoholiserte, voldelige og ubrukelige foreldre. Han endte opp med ei dame som er eldre enn han, fikk barn med. Hun har anmeldt han for vold, barnemishandling, trakassering, seksuell overgrep, kjøre over dem osvHan sier at han aldri ble dømt men fikk besøksforbud, og at alt er løgn, fanteri hun har funnet på. Er han virkelig uskyldig eller er han et svin? Noen som har vært borti slikt? Hva skal jeg gjøre? Kan det stemme at eksen er en heks og han er uskyldig?  Han virker helt fantastisk 🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: 51d2c...a3f

Det kan jo være at han har rett og det er løgn. Men hvilken interesse har du av å utsette deg for den risikoen, ts? Du ville da måtte velge bort barn, for å utsette dem for en kjent risiko er ikke forenelig med å være en ok mor. Med milliarder av mennesker på jorden: hvorfor skulle du ta risikoen? 

Ja, teoretisk sett fortjener alle flere enn en sjanse slik alle fortjener hjelp og alle eldre fortjener besøk og alle barn fortjener å bli elsket. Men i realiteten har de fleste av oss null interesse av å ofre av vår tid og livskvalitet for å utføre desse tjenestene dersom de ikke gir oss mer enn de krever. Så dersom du ikke oppriktig får noe utav å "redde mennesker som faller utenfor" bør du overlate han til noen som får glede av slikt, eller noen som selv er falt utenfor, og ikke har så mye til valg.

Anonymkode: 53a17...99a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uansett om det ikke stemmer det eksen sier om han så hadde jeg aldri orket å gå inn i et sånt forhold. De har barn sammen, dvs du hadde måttet forholde deg til denne eksen og alle konfliktene resten av livet. Orker du det? 

Anonymkode: e5c48...ed6

AnonymBruker
Skrevet

Du må gjerne ta sjansen. Men da må du ikke bruke fremtidige barn som prøvekaniner. Da bør du være 100% sikker på at du ikke skal ha barn!!!

Anonymkode: 9adc5...324

AnonymBruker
Skrevet

Mange menn kaller sine ekser for løgnere etc. Eller ikke bare menn, kvinner og selvsagt. MEN det er alltid to sider av en sak, uansett hvordan du vrenger eller vrir på den. Og jeg tror, om du virkelig hadde sett deg inn i livet hans, at du hadde funnet ut en del som tilsier at du ikke skal forbli hos han.

Hvorfor skal du blande deg i en mann som har en slik forhistorie? Og snakker slikt om eksen sin? 

Som jeg skrev litt lenger oppe, JEG var der jeg også. Og jeg fikk barn med denne mannen. OG jeg skulle gjerne ønsket en annen pappa til mine barn som elsker dem. 

Om du virkelig vil vite sannheten, snakk med eksen. Eller la en venninne hjelpe deg og kontakte denne eksen og evt møte. Ikke la deg lure av en side og masse fint snakk..

Anonymkode: 88bc6...b5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...