AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Hei! Jeg har veldig synlige blodårer under øynene, det kan ligne litt på bildet til venstre. Er det noen som har hatt samme problem og har behandlet det på noen måte? Jeg har lest på nettet at dette kan behandles med laser, men er usikker på om dette tilbys i Oslo og om det stor risiko knyttet til det. Jeg her vurdert tear trough filler, men er litt redd for at den skal klumpe seg f.eks.. Tar gjerne imot tips til sminke også, jeg er ikke så god på sminke og klarer ikke å skjule blodårene med concealer... - jente i slutten av 20-årene Anonymkode: 67ff5...4f3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Hva med å bare stikke innom et parfymeri og spørre om de kan hjelpe deg med å finne en god concealer og vise hvordan du kan legge den pent og dekkende der du har åre? Det er jo bare en liten skjønnhetsfeil.. Anonymkode: 90cc0...744
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva med å bare stikke innom et parfymeri og spørre om de kan hjelpe deg med å finne en god concealer og vise hvordan du kan legge den pent og dekkende der du har åre? Det er jo bare en liten skjønnhetsfeil.. Anonymkode: 90cc0...744 Takk for tips! Akkurat nå er vel parfymeriene stengt, men kan gjøre dette etterhvert -TS Anonymkode: 67ff5...4f3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #4 Skrevet 16. april 2021 Bruk noe som nøyraliserer blått, som rosa. Samme problem og vurderer å søke hjelp mot det, det er plagsomt. Anonymkode: e8b79...0c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå