AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Hei har noen her tatt gravidshoot? Jeg håper å få gjort dette før babyen kommer, men skulle da ha kjøpt meg en egnet kjole. Gjerne en kjole som man ser på disse fine shootene som blir tatt på stranden hvis det skjønner. Har dere noen tips? Anonymkode: ab4be...9ac
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Zalando og Zara. Tar du bilder innendørs kan du jo faktisk returnere kjolene til Zalando igjen etter shoot. Anonymkode: 57e69...a66 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Zalando og Zara. Tar du bilder innendørs kan du jo faktisk returnere kjolene til Zalando igjen etter shoot. Anonymkode: 57e69...a66 Nei, det kan du ikke. At du kan slippe unna med det, betyr på ingen måte at det er greit. Anonymkode: 64433...cff 8
Anjatapinjata Skrevet 16. april 2021 #4 Skrevet 16. april 2021 Jeg kjøpte på wish 😅 var overraskende nok veldig fin😊
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #5 Skrevet 17. april 2021 Veldig mange fotografer tilbyr også et utvalg kjoler å velge mellom for shoot. Har du sjekket dette før du går til innkjøp av en kjole selv? Minst tre venninner som har brukt ulike fotografer lånte dette som en del av prisen fra fotograf. Anonymkode: d6064...c7e 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #6 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Veldig mange fotografer tilbyr også et utvalg kjoler å velge mellom for shoot. Har du sjekket dette før du går til innkjøp av en kjole selv? Minst tre venninner som har brukt ulike fotografer lånte dette som en del av prisen fra fotograf. Anonymkode: d6064...c7e Jeg tenker å ikke bruke en profesjonell fotograf, men en hobbyfotograf, og den har ikke slikt. Ts Anonymkode: ab4be...9ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå