AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Jeg vil kalle meg selv en sexglad kvinne på 33 år selv om jeg alltid har vært singel. Noen faste relasjoner har det selvsagt blitt, men aldri noe forhold. Det er faktisk mulig å ha et godt og aktivt sexliv uten å være knyttet til en fast partner. Og det er slik jeg vil leve livet mitt. Men under koronaen har sexlivet blitt kraftig redusert. Antar flere single har det på samme måte. Heldigvis har jeg hatt noen gode bekjentskaper som det har vært mulig å leke med en gang iblant. Men langt ifra ofte nok. Nå har jeg begynt å tenke på ting jeg har lyst til å oppleve når koronaen er over. Øverst på listen står trekant med to menn. Det har jeg aldri vært med på, men har fantasert om det mange ganger. Nå skal det faktisk gjennomføres! Må bare vente til landet er friskmeldt igjen. Og så må jeg finne to karer som duger, da. Det regner jeg med går greit. Anonymkode: 6979d...aa0
Gjest Alterego666 Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Vi planla besøk på swingers- og fetisjklubber, men det ble satt på vent. Det kommer nok fort opp på agendaen igjen en gang utpå høsten. Vi gleder oss!
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 Har absolutt ingen planer. Trekant med to menn er oppskrytt etter min mening. Anonymkode: 8b0f6...85e
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #4 Skrevet 16. april 2021 Knulle damer fra alle bydelene i Oslo. Anonymkode: 0adbf...e20 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå