Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg lurer på om noen har opplevd det samme, eller hørt om lignende?vi har prøvd å få barn nå i 1,5 år. Jeg har helt testomani og blir helt opphengt i det når vi prøver å bli gravide. Jeg vet jeg ikke burde se på en graviditetstest etter de 5 minuttene har gått, men jeg klarer selvfølgelig ikke å la være, og 5 dager på rad har de blitt ganske så synlige positiv etter 30 min til 1 time. I går og i dag har de derimot forblitt helt blendahvit.. jeg var sikker på at jeg var gravid denne måneden. Har noen opplevd det samme og vært gravid allikevel? . Ønsker ikke negative tilbakemeldinger

Anonymkode: 3f304...476

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som du er gravid. 

Anonymkode: bf929...4f0

AnonymBruker
Skrevet

Les bruksanvisningen på graviditetstestene, så får du svar.

Anonymkode: 3831b...ec5

Skrevet

Aldri opplevd at de blir positiv etter kjempelenge om de er positive. 

Mine negative har forblitt negative, og mine ekte positive har tørket og streken ble en nyanse svakere. Altså en tidlig graviditet som gir en svaaaak strek kan kanskje forsvinne etter noen timer, når testen har tørket, men ikke hørt om en test som har tørket på seg en ekte strek. Desverre. 

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner veldig godt at du så inderlig ønsker å se noe svakt positiv etter så lang prøving. Blir nærmest besatt av å teste og synse mye og lenge på testene, kjenner meg veldig igjen der da vi prøvde lenge på nr 1 så ble jeg som deg. Håper du snart får se en ekte positiv test, for er ikke noe godt når ønske er så sterkt og man aldri får positiv test. 

Anonymkode: 57d7c...842

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun opplevd at positive etter tiden fortsetter å bli mer positive fremover 🙂Om streken er farget da, ikke grå.

Hvis de ikke lenger er/blir positive vil jeg dessverre tro det har vært en kjemisk

Anonymkode: ede2d...caf

Skrevet

Det kan høres ut som en kjemisk graviditet, ja. Når man er gravid, skal de jo øke. Og jo lengre uti svangerskapet man kommer, jo tydeligere blir de. Dessverre. Jeg vet at det ikke er det du vil høre, men jeg trur heller ikke det hjelper å overanalysere prøver som ifølge bruksanvisninga er negative... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...