Writer_1981 Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 (endret) Hei! Jeg er frilansjournalist og leter etter par som traff hverandre under pandemien, og kan fortelle sin historie Det blir en reportasje med positiv vinkling og koselige bilder. Håper på tips! Send meg gjerne PM. Sånn generelt i tråden lurer jeg også på: Hvordan skaffe seg en partner (og date) i disse corona-tider, med nedstengning og smittevern? Er det mulig å lykkes med dette? Jeg leter også etter par med en spesiell og litt uvanlig kjærlighetshistorie (uavhengig av når de traff hverandre). Håper på gode tips fra KG! Endret 16. april 2021 av Writer_1981
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 Anyone? Håper på tips!! Det blir et hyggelig magasin-intervju. Send gjerne PM dersom dere har tips! Anonymkode: 5ce84...45c
Writer_1981 Skrevet 20. april 2021 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2021 Kom borti anonym-knappen, det var selvsagt jeg (TS) som skrev innlegget over
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 Ikke helt det du er ute etter, men noe å lese mens du venter på respons? https://www.foxnews.com/entertainment/dallas-patrick-duffy-happy-days-linda-purl-dating Karanteneromantikk mellom to av de skjønneste seniorene Anonymkode: 095ad...f24
Writer_1981 Skrevet 20. april 2021 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ikke helt det du er ute etter, men noe å lese mens du venter på respons? https://www.foxnews.com/entertainment/dallas-patrick-duffy-happy-days-linda-purl-dating Karanteneromantikk mellom to av de skjønneste seniorene Anonymkode: 095ad...f24 Supert, tusen takk skal du ha! Flott å lese meg opp litt mens jeg venter på svar!
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #6 Skrevet 20. april 2021 Writer_1981 skrev (På 16.4.2021 den 8.36): Hei! Jeg er frilansjournalist og leter etter par som traff hverandre under pandemien, og kan fortelle sin historie Det blir en reportasje med positiv vinkling og koselige bilder. Håper på tips! Send meg gjerne PM. Sånn generelt i tråden lurer jeg også på: Hvordan skaffe seg en partner (og date) i disse corona-tider, med nedstengning og smittevern? Er det mulig å lykkes med dette? Jeg leter også etter par med en spesiell og litt uvanlig kjærlighetshistorie (uavhengig av når de traff hverandre). Håper på gode tips fra KG! Tror ikke veldig mange vil stå frem og si at de datet og hooket under pandemien gitt 😅 Møtte kjæresten i august 2020, og skal flytte sammen nå til sommeren. Tror nok vi møttes fordi vi begge har hatt hjemmekontor og veldig lite kontakt med omverdenen. Dessuten var han veldig gira på å møtes og jeg sa ja 🤷🏼♀️ Vi møttes kanskje ikke på den verste tiden heller... Om det generelt er mulig kommer nok an på personene - mange dater bare ikke av prinsipp for smittevernet, og unngå all ukjent kontakt. Anonymkode: 67089...3f3 1
EmilieH Skrevet 20. april 2021 #7 Skrevet 20. april 2021 Jeg møtte kjæresten for første gang i januar og ble kjærester i mars 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #8 Skrevet 20. april 2021 Møttes i juni 2020 og har vært samboere siden høsten ☺️ Vil ikke bli med i noe reportasje, men😄 var ikke veldig aktiv på dating før det heller, men vi begynte å prate på tinder og møttes et par dager etter. Tok en tur ute med avstand de første to datene. Etter det visste vi vel at vi ville fortsette å møtes, og ikke hadde interesse av å møte andre ☺️ Anonymkode: 8cb79...7eb
Voksenmann Skrevet 20. april 2021 #9 Skrevet 20. april 2021 Traff drømmekvinnen sommeren 2020. Pandemien gjorde det lettere å bli kjent da vi kunne fokusere på oss selv. Slapp som andre her skrev å møte andre mennesker😊 i stedet for uteliv ble det teltturer om sommeren med bålkos samt hytter etc på høsten. Planlegger når vi skal flytte sammen. Heller ikke interessert i å bli med i en reportasje. 1
Rosatoast Skrevet 20. april 2021 #10 Skrevet 20. april 2021 Writer_1981 skrev (På 16.4.2021 den 8.36): Hei! Jeg er frilansjournalist og leter etter par som traff hverandre under pandemien, og kan fortelle sin historie Det blir en reportasje med positiv vinkling og koselige bilder. Håper på tips! Send meg gjerne PM. Sånn generelt i tråden lurer jeg også på: Hvordan skaffe seg en partner (og date) i disse corona-tider, med nedstengning og smittevern? Er det mulig å lykkes med dette? Jeg leter også etter par med en spesiell og litt uvanlig kjærlighetshistorie (uavhengig av når de traff hverandre). Håper på gode tips fra KG! Hva er det som er så spesielt med dette? 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #11 Skrevet 20. april 2021 Rosatoast skrev (23 minutter siden): Hva er det som er så spesielt med dette? Det er jo superinteressant i et samfunnsperspektiv da det kan si noe om langtidseffekter av corona. Vi vet at færre giftet seg - utsatte eller avlyste. medførte det og selve usikkerheten i pandemi færre barn under corona? Og for at folk skal gifte seg og/eller få barn, må de ha truffet hverandre først - vil vi få lavere tall de neste årene? Og de som møttes når man ikke kunne treffes feks på byen, var det nye brukere av apper? Har Tinder også blitt noe for dem? At vi er blitt proff på hjemmekontor og virtuelle møter, skaper det en ny arena? Osv osv Anonymkode: 7f7d8...17b 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #12 Skrevet 20. april 2021 Jeg kjenner til et par som nok kunne ha blitt en veldig god historie, men en av dem jobber i en av disse samfunnskritiske yrkene, og kjenner ekstra på presset om å være et forbilde for andre. De kommer dermed aldri til å gå ut med det i et magasin. Men historiene er der, bare du leter. Anonymkode: d46a1...0c1 1
Rosatoast Skrevet 20. april 2021 #13 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det er jo superinteressant i et samfunnsperspektiv da det kan si noe om langtidseffekter av corona. Vi vet at færre giftet seg - utsatte eller avlyste. medførte det og selve usikkerheten i pandemi færre barn under corona? Og for at folk skal gifte seg og/eller få barn, må de ha truffet hverandre først - vil vi få lavere tall de neste årene? Og de som møttes når man ikke kunne treffes feks på byen, var det nye brukere av apper? Har Tinder også blitt noe for dem? At vi er blitt proff på hjemmekontor og virtuelle møter, skaper det en ny arena? Osv osv Anonymkode: 7f7d8...17b Blir nok ett godt fødselsår neste år, ja. Men OK, vi har kanskje to forskjellige syn på hva som er interessant og spesielt. Har sett andre artikler angående problemstillingen din, for min del er dette totalt uinteressant og lite kunnskapsrikt
idamoor Skrevet 21. april 2021 #14 Skrevet 21. april 2021 Writer_1981 skrev (På 16.4.2021 den 8.36): Hei! Jeg er frilansjournalist og leter etter par som traff hverandre under pandemien, og kan fortelle sin historie Det blir en reportasje med positiv vinkling og koselige bilder. Håper på tips! Send meg gjerne PM. Sånn generelt i tråden lurer jeg også på: Hvordan skaffe seg en partner (og date) i disse corona-tider, med nedstengning og smittevern? Er det mulig å lykkes med dette? Jeg leter også etter par med en spesiell og litt uvanlig kjærlighetshistorie (uavhengig av når de traff hverandre). Håper på gode tips fra KG! Jeg fant min i fjor. Vi er gift idag 😀😍. Møttes før nedstenging av alt på danskebåten mellom Langesund, Hirtshals og Bergen. Send meg pm så kan jeg fortelle mer. 1
Writer_1981 Skrevet 21. april 2021 Forfatter #15 Skrevet 21. april 2021 idamoor skrev (4 timer siden): Jeg fant min i fjor. Vi er gift idag 😀😍. Møttes før nedstenging av alt på danskebåten mellom Langesund, Hirtshals og Bergen. Send meg pm så kan jeg fortelle mer. Dette høres veldig spennende ut! Da snakkes vi på PM TS 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå