Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har prøvd å bli gravide med nr. 2 i 1 mnd. Begynte for 5 dager siden å bli kvalm hver morgen. I går så ille at jeg ikke fikk ned mat!

Jeg tok en graviditetstest(strimmel rfsu) , ca kl 9 på morningen etter å ha drukket en kopp kaffe og en smoothie og resultatet ble svakt positivt! Vi ble kjempe glade men bestemte oss for å roe det ned til neste dag for å ta en ny test med morgen urinen.. 

Tok to tester i dag morges og fikk negativ?? 

Tok også eggløsning test hele denne uken for å se om jeg hadde eggløsningssymptomer, men eggløsningstestene har vært negative hele syklusen! Jeg skjønner ingenting 🥴

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rfsu får ofte skyggestreker. Det kan ikke ha vært det da? 

Anonymkode: c3548...feb

Skrevet

Eggløsningstesten ville vel også vist positivt sålenge graviditetstesten allerede har slått ut. 

Hvis både G testen og EL testen var negativ idag så var det nok desverre enten en defekt test eller en skyggestrek 😭

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke fått mensen.. har tatt en rfsu test i går og fikk følgende resultat (se bilde). Det virker som en svak positiv test. I dag morges tok jeg en digital test som sa ikke gravid. Er overrasket føler på kroppen at noe er annerledes. Noen som har hatt erfaringer med lignende?

362CDA10-8BCD-4D41-9F48-6301C9DD0A17.jpeg

Anonymkode: 92188...4f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...