Emilie29 Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Vi har prøvd å bli gravide med nr. 2 i 1 mnd. Begynte for 5 dager siden å bli kvalm hver morgen. I går så ille at jeg ikke fikk ned mat! Jeg tok en graviditetstest(strimmel rfsu) , ca kl 9 på morningen etter å ha drukket en kopp kaffe og en smoothie og resultatet ble svakt positivt! Vi ble kjempe glade men bestemte oss for å roe det ned til neste dag for å ta en ny test med morgen urinen.. Tok to tester i dag morges og fikk negativ?? Tok også eggløsning test hele denne uken for å se om jeg hadde eggløsningssymptomer, men eggløsningstestene har vært negative hele syklusen! Jeg skjønner ingenting 🥴
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Rfsu får ofte skyggestreker. Det kan ikke ha vært det da? Anonymkode: c3548...feb
Niny Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 Eggløsningstesten ville vel også vist positivt sålenge graviditetstesten allerede har slått ut. Hvis både G testen og EL testen var negativ idag så var det nok desverre enten en defekt test eller en skyggestrek 😭
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #4 Skrevet 17. april 2021 Jeg har ikke fått mensen.. har tatt en rfsu test i går og fikk følgende resultat (se bilde). Det virker som en svak positiv test. I dag morges tok jeg en digital test som sa ikke gravid. Er overrasket føler på kroppen at noe er annerledes. Noen som har hatt erfaringer med lignende? Anonymkode: 92188...4f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå