AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Den siste tiden har jeg slitt med å konsentrere meg på jobben, dvs jeg klarer det ikke I det hele tatt. Dette er mest pga at jeg er på hjemmekontor og jobber mer eller mindre 100 prosent selvstendig, og har kun møter fredag morgen. Jeg har lenge spekulert i aksjer o.l, men det har tatt av den siste tiden. Heldigvis har jeg tjent mye på dette, jeg taper ikke, men jobben går til h... Jeg klarer ikke finne tilbake til konsentrasjonen på jobben. Jeg er redd for å brenne meg i arbeidslivet, og ikke ha noe å falle tilbake på dersom tradingen en dag ikke går like bra som idag. Jeg aner ikke hvordan jeg skal finne tilbake til balansen før jeg begynner å jobbe på kontoret med andre mennesker igjen... Jeg får ikke sove sliter med max dårlig samvittighet og kommer med dymme unnskyldninger, selv om jeg har forklart sjefen at jeg sliter med å jobbe hjemme. At barnehagen har begrensede åpningstider, at trening er fjernet fra livet osv hjelper ikke. Anonymkode: f2750...556
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #2 Skrevet 17. april 2021 Fint at du ønsker å ta tak i dette før det går over styr. Du kan ta kontakt med en privatpraktiserende psykolog med kompetanse på avhengighet f.eks. Utover det ser det ut til at du trenger litt mer stimuli i hverdagen. Selv om treningssenteret er stengt er marka åpen, altså ta på joggesko eller ski, alt etter hvor du er. Generelt, prøv å tilføre ting i livet ditt som gir deg noe positivt. Har du kanskje en kollega du kan avtale en joggetur sammen med hvor dere også kan snakke litt jobb? Det kan også være en idé å snakke med lederen din om at du ikke trives helt med hjemmekontor. Uten at du trenger å nevne børsen oppi det. Anonymkode: 29b4a...eb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå