Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan unngår jeg at de blir iskalde og vonde? Prøver med tepper sjal ol. men syns det blir litt vanskelig å ikke kvele baby. I tillegg så har brystene blåmerker etter pumping og amming, er det farlig?

Anonymkode: d944a...126

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tatt kontakt med Ammehjelpen hvis jeg var deg. Eller helsestasjonen. Kanskje de har noen tips? 

Anonymkode: ee503...b17

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg hadde tatt kontakt med Ammehjelpen hvis jeg var deg. Eller helsestasjonen. Kanskje de har noen tips? 

Anonymkode: ee503...b17

Jeg har prøvd å sende mail men ikke fått svar, derfor prøvde jeg å skrive her.

Anonymkode: d944a...126

AnonymBruker
Skrevet

Du har nok noe som heter Raynauds fenomen. Utfra beskrivelsen din er jeg så godt som sikker på at du har det; jeg hadde det selv. Det er veldig (og jeg mener VELDIG) varierende hvor mye kunnskap jordmødre, leger og til og med personell hos ammepoliklinikkene og frivillige hos Ammehjelpen har om akkurat denne tilstanden, så ikke gi deg dersom du blir avvist. De vet ikke hva de snakker om. 

Mange som har Raynauds ender opp med å slutte å amme, og det skal du ikke se på som noe tap eller svik mot barnet ditt. Det er MYE viktigere at barnet ditt har en mor som fungerer, enn at det mates med morsmelk. 

Anonymkode: b775f...939

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...