AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #1 Skrevet 15. april 2021 Trodde jeg hadde til juni på å laste opp kompetansebevis for privatisteksamener, men finner ut samme dag som fristen (AKA i dag/går) at det bare gjelder for utdanning fullført i vår. Jeg fikk en god karakter på et fag jeg tok opp til høsten men fikk ikke lasta opp det kompetansebeviset innen fristen. Betyr det at jeg ikke får inkludert den karakteren i snittet mitt? Går ikke på VGS men skal ta opp flere fag til våren. Hadde det evt. gått ann å få samlet karakteren min fra høst sammen med de kommende karakterene mine fra våren på et og samme kompetansebevis og dermed få inkludert høstkarakteren min selv om fristen egentlig er ute? Eller er det noe som helst annet jeg kan gjøre? Blir uendelig glad for svar 🙏🙏 (og JA vet jeg er dum som ikke sjekka dette nøyere på forhånd) Anonymkode: 14b71...e5c
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #2 Skrevet 15. april 2021 Hvis du leser nyheter, så ser du at fristen på Samordna Opptak går ut klokken 12:00 i morgen istedenfor 00:00, pga tekniske problemer - så du har fortsatt tolv timer på å laste opp vitnemålet ditt. Anonymkode: 6c91a...f1a 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #3 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du leser nyheter, så ser du at fristen på Samordna Opptak går ut klokken 12:00 i morgen istedenfor 00:00, pga tekniske problemer - så du har fortsatt tolv timer på å laste opp vitnemålet ditt. Anonymkode: 6c91a...f1a Har ikke fått kompetansebevis for eksamenen jeg hadde før jul på grunn av noe tekniske problemer. Så tror ikke jeg får tak i det innen i morgen. Men virker som man kan laste opp nytt vitnemål? Kunne det vært noe å fikset et helt nytt vitnemål med alle de nye karakterene? Anonymkode: 14b71...e5c
Mei88 Skrevet 15. april 2021 #4 Skrevet 15. april 2021 Ta kontakt med de som faktisk kan svare? Nettopp de som skal ha papirene
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #5 Skrevet 15. april 2021 Mei88 skrev (3 minutter siden): Ta kontakt med de som faktisk kan svare? Nettopp de som skal ha papirene Samordna opptak? Ja kan jo det men det får jeg ikke gjort før i morgen, hadde håpet noen her visste så jeg kunne roet meg ned litt 😅 Anonymkode: 14b71...e5c
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #6 Skrevet 16. april 2021 Vil tro du kan levere alle de nye karakterene til din tidligere vgs og få nytt vitnemål, og laste det opp. Jeg tok et fag om høsten og et om våren, og registrerte disse først når jeg hadde ordnet nytt vitnemål fra vgs om våren Hadde forøvrig kun kompetansebevis, ikke vitnemål, før jeg hadde fått den siste karakteren - så mulig det ikke fungerer på samme måte. Anonymkode: 88126...9c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå