Gå til innhold

Nordeas nettbank fra steinalderen: hvor har de gjemt kontoutskriften?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en brukskonto hos Nordea som egentlig ikke er i bruk, og har først nylig lagt merke til at de trekker meg et lite beløp hver måned. Som spesifisering står det kun at jeg må se i kontoutskriften for forklaring. Problemet er at det er helt umulig å finne kontoutskrift noe sted! Nordeas nettbank er så gammeldags og tungvindt at det er en av hovedgrunnene til at jeg egentlig ikke bruker Nordea. Eneste grunnen til at jeg bruker dem er ved aksjekjøp da de tar lav kurtasje. Men jeg blir så irritert over sånt lureri som dette, når de belaster meg et beløp må de da vær så god å informere om hva de tar seg betalt for!

Er det noen supergenier der ute som har klart å finne ut av hvor man finner kontoutskriften hos Nordea?

Anonymkode: dcc76...c26

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontoutskrift finner du under meldinger i Nordea Nettpost, bare å Google det så kommer du til innloggingssiden. Det er ikke det samme som nettbanken. 

Jeg har også blitt trukket et beløp hvor det står at jeg må se spesifikasjoner på kontoutskrift. Men på selve kontoutskriften sto akkurat det samme, så det hjalp jo ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Ring kundeservice og krev svar...?

Anonymkode: 7e386...653

Skrevet

(Er rimelig godt fornøyd med Nordea jeg  :3 Bruker Nordea Wallet mest, Nordea Mobile og nettbank ved andre anledninger. Finner generelt Nordeas sider ganske enkle å forholde meg til).

Skrevet

Brukergrensesnittet til nettbanken er helt ubrukelig!

AnonymBruker
Skrevet
Hollie skrev (På 16.4.2021 den 3.34):

Kontoutskrift finner du under meldinger i Nordea Nettpost, bare å Google det så kommer du til innloggingssiden. Det er ikke det samme som nettbanken. 

Jeg har også blitt trukket et beløp hvor det står at jeg må se spesifikasjoner på kontoutskrift. Men på selve kontoutskriften sto akkurat det samme, så det hjalp jo ikke. 

Takk for svar! Jeg har tidligere kastet bort mye tid på å lete i nettbanken, så takk for at du skrev at jeg ikke ville finne noe der. Det tok en del leting og mye tid, men jeg fant det til slutt. Men hva søren er poenget med å gjemme det bort så godt? Det normale er jo å ha slikt i nettbanken, alle andre banker jeg er kunde hos har det. Burde ikke banker ha plikt til å ha slik info lett-tilgjengelig for kundene sine? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.4.2021 den 8.47):

Her er informasjonen (informasjonen ble sendt ut i august, jeg fikk det på e-boks)

https://www.nordea.no/privat/vare-produkter/kundekonsepter/dagligbankpakken.html

Anonymkode: 161ac...18f

Aha, takk! Så de har altså begynt å trekke oss månedlig istedetfor én gang i året? Tungvindt for dem, men så lenge gebyret er det samme som før er det Ok. 
Men må si jeg synes det er lureri å ikke informere ordentlig om slike endringer. Jeg har ikke e-boks, men Digipost. Og så vidt jeg vet kan man ikke ha begge deler samtidig, kun én av dem. Men jeg er jo innom nettbanken innimellom, hvorfor kan de ikke informere der, når alle andre banker klarer det?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...