Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann på 26, som har dame fra østen som jeg venter barn med. Vi har bare vært sammen i et år, men ventter som sagt barn. Hun er min første kjæreste, og som de fleste andre norske menn som dro dit var jeg for uspontan og ukul til å bli vurdert av norske kvinner, og var frustrert i en årrekke, før jeg dro ned, rett før covid-19 nedstengningen. Vi bor i dag i Norge, men hun savner sitt hjemland og sin familie, og vil gjerne bo der. Jeg har en IT jobb som gjør at jeg kan ta ut remote office en god del av tiden og jobbe fra østen av. Men jeg vil egentlig helst bo her. Nå har det seg slik at en norsk dame har vist interesse for meg, og hun har sagt at hun vil mere. Det er første gang at dette skjer, på den andre siden vet hun ikke at jeg venter barn, og egentlig føler jeg at jeg må avslutte det jeg har med henne, og satse på min kommende familie. Men planen var aldri å få barn, og jeg vil helst ha familie og kjæreste i Norge, noe som ikke er en opsjon med min nåværende kjæreste. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 31648...766

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gratinert med forlovedevisumet hun er her på! Når står bryllupet? Og gratulerer med å skulle bli far. Dette blir et spennende år!

Anonymkode: f0370...63c

AnonymBruker
Skrevet

Damen fra østen har vunnet i lotto. Klart å bli gravid med en norsk mann, og nå vil hun tilbake? Ja dette blir spennende. Kjenner jeg får vondt langt inn i hjerteroten din😰 hun forsvinner med ditt barn, før eller siden. Vil du ha henne og barnet, må du flytte. Kvinner fra slike land vet å ordne seg. 

Anonymkode: 143de...a72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...