Hildamaria Skrevet 18. april 2021 #21 Del Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (På 16.4.2021 den 19.51): Jeg har spist på denne måten i mange år, hvis jeg spiser mer enn to måltider per dag, blir blodsukkeret ustabilt og jeg blir grinete og sulten. Trives veldig godt med to måltider per dag Spiser som regel en grei og variert sen frokost/tidlig lunsj og middag i sekstiden. Lunsjen består av ca. 1/4 av dagsbudsjettet i kalorier, resten spiser jeg til middag. Hender at jeg tar meg en frukt eller en liten smoothie innimellom hvis jeg er mye aktiv også, men det funker dritbra for meg. Har begynt å telle kalorier nå og sørge for at jeg holder meg på dagsbudsjett og går ned ca. 1 kg i uka (er veldig overvektig). Anonymkode: 44ac7...cbf Inspirerende:) Når du sier at du har spist sånn i flere år, og litt lenger ned skriver at du har begynt å telle kalorier og går ned 1 kg pr uke, mener du da at du har gått ned 1 kg i uka i flere år eller etter at du begynte å telle kalorier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #22 Del Skrevet 19. april 2021 Jeg og spiser slik og faster, da går kiloene av. Jeg klarer ikke å spise lite og ofte rett og slett. For det fører til at jeg spiser for mye. Anonymkode: b981c...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå