Cutie Skrevet 10. mars 2002 #1 Del Skrevet 10. mars 2002 Hei! Jeg kjøpte meg en jeans bukse gjennom postordre. Fikk den i forrige uke, men ble litt skuffet. For den er så altfor høy i livet. Den er grei elles, men problemet er at jeg ikke kan gå ned i størrelse for da passer den ikke i livet. Derfor må jeg prøve å få gjort noe med problemet selv. Er det noen som har vært i samme situasjon? Hva gjorde du? Buksa er ca 10 cm for høy i livet..den rekker meg nesten opp til brystene. Ser jo ut som Trond V. Torgersens figur "vaktmesteren" i den jo..hehe. Hva kan jeg gjøre med den? Kan jeg klippe av litt? Håper på noen gode råd her...for jeg vil så gjerne bruke denne buksa og.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 10. mars 2002 #2 Del Skrevet 10. mars 2002 Må du ha akkurat den buksa da? For når man kjøper noe på postordre e.l. gjelder noe som heter angrefristloven, og den går ut på at du har rett til å angre kjøpet ditt og sende varen tilbake... Nå vet jo ikke jeg akkurat hvordan denne buksa ser ut, så det er litt vanskelig å si, men på en vanlig olabukse skulle jeg tro at det går an å sprette av linningen, klippe av det som er for mye, og så sy på linningen igjen. Da bør du jo ha symaskin pluss litt ferdigheter hvis det skal bli bra men det virker jo som om det meste er "lov" når det gjelder jeans om dagen, så da er det kanskje ikke så farlig 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå