Gå til innhold

Kjoler fra H&M- bare for høye mennesker med modellkropp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var inne på H&M sine sider nettopp for å se på kjoler til sommeren, men jeg mistet fort motet må jeg si. Mitt inntrykk er at det stort sett var oversized og kanskje litt for spesielle kjoler, i alle fall til min hverdag og korte, hengslete kropp 😅 Er det bare jeg som ikke skjønner meg på moten, eller har flere tenkt samme tanken?

Anonymkode: 51e27...283

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Njæ, jeg kjøpte meg nettopp bukser der merket «long» og de rekker meg midt på leggen, så jeg tror bare generelt at passformen der er dårlig. 

Anonymkode: d1d36...750

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker heller at H&M passer for de som er små, lave og slanke. 

Anonymkode: 14577...f97

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Den siste tidens kjolemote er ikke for oss korte og tjukke i alle fall. Jeg hadde vel sett ut som en stutt forvokst baby om jeg skulle kjøpt noe av de kjolene der. Dagens mote er ikke laget for å være flatterende virker det som. 

Jeg handler heller på zalando, der har klær med form på og ikke formløse telt du kan gi husly til en hel familie under. 

Anonymkode: 205bb...7e9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er høy og slank(1,5 kg fra undervektig) og kler denne moten heller ikke. Ingen kler den. Forstår ikke hvorfor de ikke kan selge litt pene klær. 

Anonymkode: b5072...506

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Passformen på det meste av klær står til stryk. 

Anonymkode: 0859d...291

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker HM jeg, nettopp fordi de har behagelige klær i størrelse S/XS beregnet for en vanlig liten kvinnekropp og ikke tenåringskropp 😂

Anonymkode: a2595...05d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De passer ikke meg på 175, bmi 24... 

Jeg er for lang og har for store bryst.

Anonymkode: 63f47...0de

AnonymBruker
Skrevet

De passer heller ikke meg på 163 med en bmi på 18,5 heller. Ser ut som jeg har på et telt i flere av dem. Egentlig synd for jeg liker størrelsene til H&M (deres XS er en faktisk XS) og de har ofte kolleksjoner i 100% lin eller bomull 

Anonymkode: 37612...6a5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kler det meste fra HM, eneste er at de av og til blir litt korte. Er 178 cm med typisk slank modellkropp.

Anonymkode: 2c06f...b72

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er overvektig og kort. Finner alltid fine kjoler der. Bukser og topper er der verre med.

Anonymkode: be115...49b

Skrevet

jeg er 174 og BMI rundt 24. Syns det meste på HM passer bra, med unntak av kjoler/stramme bluser uten stretch. De er ikke laget for oss som har litt pupper😅

AnonymBruker
Skrevet

165 og bmi 21. HM passer meg bra. 

Anonymkode: 64667...5b0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes alltid klærne fra hm er så små, jeg.

Anonymkode: 767bc...464

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke kjoler tenker du på? Var innom HM og handlet nylig og det er jo nesten 2000 kjoler der, alt fra kroppsnært til oversized og alle mulige farger og lengder. 

Du må jo bare sortere i menyen:

image.thumb.png.1837e35c21946d59f9ecbcc0eb99ad45.png

Anonymkode: d7aaa...942

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og likevel er 90% av kjoler til salgs i alle nettbutikker type sekk uten snitt. Jeg tolket innlegget til å gjelde disse kjolene. Som ikke ser bra ut på modellen en gang. Alle bilder fra HM. 

hmgoepprod.jpeg-2.jpg

hmgoepprod.jpeg.jpg

hmgoepprod.jpeg-1.jpg

Anonymkode: b5072...506

• Liker 5
Gjest 123 eller noe
Skrevet

Grusomt. Hvorfor kan de ikke lage fine flatterende kjoler? Synes det har vært sånn lenge nå  :(

AnonymBruker
Skrevet

1,74-175 cm og bmi på 19,5.

H&M passer meg perfekt, men sånne store kjoler ser latterlig ut på alle.

Anonymkode: 37cf8...676

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...