Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du om det?

Hvis noen foreksempel sier om antrekket ditt at det ikke er din stil. Hadde kjøpt et skjørt en gang som jeg likte veldig godt, og det var min stil, jeg vet jo hva som er min stil. Men så fikk jeg høre fra et par stykker, ikke din stil, det er noe mamma kunne gått med. Ble litt paff da, men likte det jo fortsatt. Hva tenker du om sånt? Er det virkelig opp til andre og avgjøre dette?

Anonymkode: a10b9...125

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Folk har jo forskjellig smak og meninger. Teit å si hvis du ikke spurte de hva de synes. 

Anonymkode: 87307...d7e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Folk har jo forskjellig smak og meninger. Teit å si hvis du ikke spurte de hva de synes. 

Anonymkode: 87307...d7e

Det er sant. Spurte ikke, de sa det når de så meg.

Skrevet

Da ville jeg vært fornøyd med at jeg ikke var så forutsigbar og fastlåst som de tydeligvis trodde.

• Liker 10
Skrevet

Ikke la andre definere hva som er din stil. Gå i det du vil og føler deg fin i. Skal vedde på de kommer med samme skjørt om ikke så lenge 😆

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hadde ikke brydd meg.

Skrevet

Det har jeg aldri opplevd. 

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg også opplevd. Følte meg utrolig dum. Aldri gått i de klærne etter det.

Anonymkode: ecf76...6de

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det har jeg også opplevd. Følte meg utrolig dum. Aldri gått i de klærne etter det.

Anonymkode: ecf76...6de

Ja man føler seg dum. Må prøve å ikke bry seg om det, men er ikke så lett.

Skrevet

Si til dem at du synes det er så artig at de kjenner din stil bedre enn du kjenner den selv, og glem hele greia.

AnonymBruker
Skrevet
O.G. skrev (6 minutter siden):

Si til dem at du synes det er så artig at de kjenner din stil bedre enn du kjenner den selv, og glem hele greia.

God ide 😀👍

Skrevet

De må jo få mene hva de vil, men det er du som bestemmer hva du vil gå med. 

AnonymBruker
Skrevet
ti10 skrev (5 timer siden):

De må jo få mene hva de vil, men det er du som bestemmer hva du vil gå med. 

Enig i det.

Skrevet

Jeg ville tenkt at det enten er

1. en klønete måte å si at plagget skiller seg fra andre plagg de har sett på deg tidligere, og at det derfor er uvant å se deg slik, 
eller
2. det var en eufemisme, og de likte egentlig ikke plagget.

Det siste er jo ganske frekt. Uansett: du har ikke spurt om hva andre oppfatter som "din stil", og du velger selv hvordan du vil gå kledd (innenfor sømmelighetens grenser, da :fnise: ).

At de sier det de gjør spiller jo egentlig ingen rolle. Er de klønete til å uttrykke seg, som i alternativ 1, er det jo kjipt for dem. Er de frekke, som i alternativ 2, sier det mer om dem enn om deg, og da kan de egentlig bare ha det så godt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Asså, atte:klo: 

Jeg har så mange stiler, så mange uttrykksformer og forskjellige klær at det har jeg ikke fått høre. Kanskje jeg burde fått høre det nettopp av den grunn😅 Men mine venner sier bare "for en fin bukse, så fin du var, osv. Men jeg tenker at dette hadde jeg ikke giddet å tenke på. Altså jeg hadde ikke tatt det verken positivt eller negativt, jeg hadde tatt det for det det var, at jeg hadde på meg et antrekk de ikke forventet å se meg i fordi det ikke var slik de forventet..av meg...

Om du bare går med svarte klær og så går med en svart kjole med en rød/rosa/orange strømpebukse og tilpasset sko i samme farge så er det ikke noe positivt eller negativt at folk sier "jøss det var en ny stil" eller "dette er da ikke din stil". Det betyr da bare at det er nytt for de selv om dette alltid har vært din stil og du først nå har kjøpt det, hatt råd til det, funnet det, osv.. Synes ikke det er spesielt klønete, det er bare en observasjon... Gå i det du vil!

Anonymkode: 857e8...d4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd.

Har derimot opplevd å føle meg ordentlig fin en dag, sett meg i speilet og følt meg FIN! Og så får jeg høre fra noen at "idag ser du sliten ut"... 

😒

Anonymkode: 790dc...071

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Aldri opplevd.

Har derimot opplevd å føle meg ordentlig fin en dag, sett meg i speilet og følt meg FIN! Og så får jeg høre fra noen at "idag ser du sliten ut"... 

😒

Anonymkode: 790dc...071

Ja samme her. Skikkelig gøy 😬

Anonymkode: 092ed...97e

AnonymBruker
Skrevet

Det er en pen måte å si at du ikke kler det på.

Anonymkode: b7cfd...e20

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da svarer du bare at "jo, det er faktisk min stil fordi jeg liker det". Ikke la andre diktere preferansene dine.

Anonymkode: 110d7...6a4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...