Gå til innhold

Når tror dere friske voksne mellom 18 og 44 år får vaksine?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det sies at alle skal ha fått første dose i august. Tror du det?

Anonymkode: a0dff...af5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Til høsten 

Anonymkode: 5b346...6e6

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Jeg tipper neste høst igjen, hvis vi er heldige.

Anonymkode: 05512...847

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bare 53 og fikk en telefon med innkalling til time for vaksinering denne uken. Har ingen underliggende sykdommer eller noe som skulle tilsi å komme foran i køen. Bare bydelen som var i rute og lå foran i vaksineringen.

Anonymkode: 19914...d7e

AnonymBruker
Skrevet

Hva med de under 18? De sier jo barn smitter fortere.

Anonymkode: 7505e...f8d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg er bare 53 og fikk en telefon med innkalling til time for vaksinering denne uken. Har ingen underliggende sykdommer eller noe som skulle tilsi å komme foran i køen. Bare bydelen som var i rute og lå foran i vaksineringen.

Anonymkode: 19914...d7e

Hvilken by?

Anonymkode: fa098...ad8

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Til høsten, muligens ikke før til vinteren.

AnonymBruker
Skrevet

Der jeg bor vaksiners nå de fra 65 og opp. Går helt utrolig sakte dette her. Venner på min alder i utlandet (40) er vaksinert eller fått innkalling. Men jeg reiser nok til å vite at Norge er ganske gjennomsnittlig på det meste. Vi har hare et propagandamaskineri som skal få oss til å tro at vi har det så mye bedre enn alle andre. 

Anonymkode: f974a...ba6

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er dere så ivrige på å bli vaksinert med en dårlig testet vaksine dersom dere er unge og friske? Jeg er over 50, men frisk og har takket nei til vaksine én gang allerede. Jeg jobber i helsevesenet og fikk tilbud om Astra Zeneca før det ble kjent at den var farlig. Har absolutt ikke tenkt å være prøvekanin for legemiddelindustrien. Og man ser jo at forrige gang jeg sa nei takk var en smart avgjørelse.

Anonymkode: ff5e7...201

Gjest laPistola
Skrevet

Kommer vel an på hvor en bor, noen i denne gruppen har jo fått første vaksine . Med så mye fram og tilbake, vaksiner som trekkes, nå at vi må ha 3 vaksiner for og være fullvaksinert.. mulig vi ikke blir ferdige før vi må begynne på ny runde med de som fikk først . Vet ikke om jeg vil ha vaksinen engang selv.. 

AnonymBruker
Skrevet

I august eller senere...

Anonymkode: a033b...efe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...