Gå til innhold

Hvilke jeans leter jeg etter?

Anbefalte innlegg

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Jeg har ikke peiling på hva som har kommet siden skinny jeans. Har bodd i tights i årevis. Men jeg vi ha disse buksene som ser litt 80s ut, litt høye i livet, og slække, men ikke de som ræva ser ut som låvedøra. Aner ikke hva det er, ser mange jenter bruke de nå for tiden, så det må jo være en kjent stil siden alle bruker det. Noen som har noe tips? 🙂 Har noen kortere gensere og topper jeg vil bruke til, som ikke tar seg like fint ut med lavere midje.. men vil ikke ha for høye i livet!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

501?

9F90E092-461D-4C68-8FEC-ACE71B5A6CB6.thumb.jpeg.8991cc8eff26294fee6b0be37e8154d6.jpeg

Anonymkode: 3f2b6...28b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

501?

9F90E092-461D-4C68-8FEC-ACE71B5A6CB6.thumb.jpeg.8991cc8eff26294fee6b0be37e8154d6.jpeg

Klassisk. Uavhengig av skiftende jeansmote og trender. Alle burde investere i minst en 501.

Den perfekte buksa.

Anonymkode: 2a2d8...73c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Klassisk. Uavhengig av skiftende jeansmote og trender. Alle burde investere i minst en 501.

Den perfekte buksa.

Jeg er enig i at den er klassisk, uavhengig av moter og trender, og den perfekte buksa. Men alle bør vel egentlig ikke investere i minst en 501? Strengt talt burde man kjøpe så lite denimbukser som overhodet mulig, ref. miljøet og sånt. 

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Ja den var fin! Er det disse som kalles mommyjeans, eller er det noe helt annet igjen?  :)

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er enig i at den er klassisk, uavhengig av moter og trender, og den perfekte buksa. Men alle bør vel egentlig ikke investere i minst en 501? Strengt talt burde man kjøpe så lite denimbukser som overhodet mulig, ref. miljøet og sånt. 

Føkk miljøet

Anonymkode: 2b59b...e13

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, skruttveig said:

Ja den var fin! Er det disse som kalles mommyjeans, eller er det noe helt annet igjen?  :)

501 er straight leg

Anonymkode: 2b59b...e13

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Den perfekte buksa.

Nei takk.

Anonymkode: 81c04...be3

• Liker 3
Gjest 123 eller noe
Skrevet

Takk for svarene :) Fant et bilde da jeg googlet litt, og de er de nest til høyre jeg leter etter!

https://sites.google.com/site/fashionwontstop/shopping-mom-jeans

De er dritfine. Har noen sett noen lignende? Med de der kan jeg gå med alle de fine kortere gensere og topper jeg har, samtidig som jeg er en mom! ^^ Synes det ser litt tacky og wannabe ungdommelig ut å gå med dem til low-waist og skinny jeans... Må alltid ha en lengre singlet under.

AnonymBruker
Skrevet
skruttveig skrev (21 timer siden):

Takk for svarene :) Fant et bilde da jeg googlet litt, og de er de nest til høyre jeg leter etter!

https://sites.google.com/site/fashionwontstop/shopping-mom-jeans

De er dritfine. Har noen sett noen lignende? Med de der kan jeg gå med alle de fine kortere gensere og topper jeg har, samtidig som jeg er en mom! ^^ Synes det ser litt tacky og wannabe ungdommelig ut å gå med dem til low-waist og skinny jeans... Må alltid ha en lengre singlet under.

Ser ut som mom jeans

Anonymkode: b60c7...7f7

Gjest 123 eller noe
Skrevet (endret)

Ja jeg syns også det etter hva jeg har sett i det siste på nettet, men hvorfor må de andre være så jakla lange oppover magen? Jeg vil ha noen som går til maximum navlen. Fant noen på finn til 50kr iforgårs som jeg tok en råsjans på og hentet, men de gikk meg jo langt opp ryggen. Brettet jeg ned hele hempe-området, ca 5 cm, så blir de jo fine. Får ringe svigermor og høre om hun kan gjøre noe med symaskinen sin her hvis jeg ikke finner det jeg leter etter :)

Endret av 123 eller noe
AnonymBruker
Skrevet

501? Ække det veldig gammeldags? 

Sett noen fine på Gina T nettside som jeg håper ikke går langt over navlen. 

Anonymkode: 6e5bd...4b2

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Takk for tips :) Gjør ikke noe om det er gammeldags så lenge det er retro og ikke er direkte usexy. ^^ Har sett noen fine bukser fra 80tallet som jeg vil kjøpe nå til dags, men det er mye grusomt også! 

AnonymBruker
Skrevet

Ser på de Indun wide jeans på Gina nå. Litt usikker men veldig lyst på. 

AnonymBruker
Skrevet

Sjelen min vrir seg i angst over disse grusomme stygge buksene som får absolutt alle til å se lubne og utrente og fæle ut. Why, oh why vil dere gå i noe sånt???

Anonymkode: 3fb0a...2f5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sjelen min vrir seg i angst over disse grusomme stygge buksene som får absolutt alle til å se lubne og utrente og fæle ut. Why, oh why vil dere gå i noe sånt???

Anonymkode: 

Hvilke bukser tenker du på? 

Gjest 123 eller noe
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Anonymkode: 3fb0a...2f5

Fordi de nostalgiske fra da jeg var liten, og har sett det er faktisk mange fine. Jeg har jo ikke tenkt å stappe college-genseren oppi og gå med mokkasiner til. Det er da man har feilet! Og man må finne det snittet som passer til sin kropp. Jeg er kanskje litt smålubben siden jeg gikk mye opp da jeg ble mom selv, så da passer de nok til meg ^^

Gjest 123 eller noe
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ser på de Indun wide jeans på Gina nå. Litt usikker men veldig lyst på. 

De var søte, men litt for vide og hullete enn det jeg ser etter :) men de passer andre til sin stil så klart så go for it hvis du har lyst på de 😄

AnonymBruker
Skrevet
skruttveig skrev (Akkurat nå):

De var søte, men litt for vide og hullete enn det jeg ser etter :) men de passer andre til sin stil så klart så go for it hvis du har lyst på de 😄

Tenker nå at de kan være både for høye i livet og for lange i bena 🙈🤷🏼‍♀️ Fortsatt på leting selv 😂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...