AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #1 Skrevet 15. april 2021 Jeg leser ofte her inne at kvinner spør om hvor de kan finne opptatte menn osv, men jeg lurer på om menn også leiter etter damer som er gift eller er i forhold elns. Synes menn det her er like gøy, og oppsøker dere det? Anonymkode: 5ac8a...65f
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #2 Skrevet 15. april 2021 Jeg har ved et par anledninger hatt sex med damer som har vært opptatte, ja. En var gift og to var samboere. Men jeg skulle jo helst sett at de ikke var i forhold. Ikke gøy og jeg oppsøker ikke opptatte damer. Anonymkode: 41120...156 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #3 Skrevet 15. april 2021 I mine yngre dager var jeg elsker til flere gifte damer, 10 -20 år eldre. Ingen større problem å finne de, eller å "bli funnet" hvis man oppsøkte de rette stedene og visste hvilke knapper du skulle trykke på. Anonymkode: 2e36b...01f 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #4 Skrevet 15. april 2021 Ja, jeg var ettertraktet i mitt forhold. Hvorfor? Trofast, hjemme, barna, jeg var nok trygg for at jeg ikke skulle finne på noe... mann hadde jeg. Anonymkode: fc19f...ea4
Bamseklemmer Skrevet 16. april 2021 #5 Skrevet 16. april 2021 jeg er ikke utro og jeg stjeler ikke andres damer for gøy. Men hvis en kvinne kommer til meg som lever i et ulykkelig liv, i mangel på sex og nærhet og kanskje enda værre er... Da har jeg ikke hjerte til å si nei, kanskje mest for omsorg, men også for hjelpe henne... Hvor jeg finner dem? Det er egentlig bare å se seg rundt, fange opp signaler, og gjør meg tilgjengelig for prat. Jeg spør ofte kvinner jeg kjenner om de har det bra, alle sier ja selvfølgelig... for hvem er tøff nok til å si sannheten? Det er nok de ærlige som virkelig trenger hjelp, da er jeg tilgjengelig og disponibel. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #6 Skrevet 16. april 2021 Oppsøker det ikke, men jobbet tett i et prosjekt med ei gift dame for noen år siden, og etter en stund så utviklet det seg noen følelser på begges side, og vi hadde et forhold på si som var fokusert på flørting og sex. Ingen av oss var stolte av det, og etter å ha holdt på en stund fant vi ut at det beste var å avslutte. På hjemmebane hadde hun to små barn og en egentlig veldig grei mann (bare litt kjedelig, både personlighet og i senga), og hun fortsatte i det forholdet. Er der den dag i dag, og det var nok for det beste, selv om jeg vet vi kunne hatt det veldig godt sammen. Anonymkode: 14b07...388
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #7 Skrevet 16. april 2021 Gøy er kanskje ikke det rette ordet, men praktisk er det for meg som ønsker sex uten forpliktelser eller kontakt etterpå. Etter sexen forsvinner jeg bare, vel vitende om at hun har hendene fulle av familiære forpliktelser og hverdagslige oppgaver:) Anonymkode: e7ca8...a47
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #8 Skrevet 16. april 2021 Det åpenbare svaret er nei. Menn oppsøker ikke opptatte kvinner i like stor grad som kvinner oppsøker opptatte menn. (Om forskning viser noe annet, så sjokkerer det meg i alle fall.) Men hvorfor det er sånn? Nei, si det. Det kan være alt fra at menn ikke er like kompetitive på det området til at de mangler selvtillit (eller tro på at det er noen vits) på det området. Anonymkode: 25303...26e
Gjest Fnuggolina Skrevet 16. april 2021 #9 Skrevet 16. april 2021 Bamseklemmer skrev (7 timer siden): jeg er ikke utro og jeg stjeler ikke andres damer for gøy. Men hvis en kvinne kommer til meg som lever i et ulykkelig liv, i mangel på sex og nærhet og kanskje enda værre er... Da har jeg ikke hjerte til å si nei, kanskje mest for omsorg, men også for hjelpe henne... Hvor jeg finner dem? Det er egentlig bare å se seg rundt, fange opp signaler, og gjør meg tilgjengelig for prat. Jeg spør ofte kvinner jeg kjenner om de har det bra, alle sier ja selvfølgelig... for hvem er tøff nok til å si sannheten? Det er nok de ærlige som virkelig trenger hjelp, da er jeg tilgjengelig og disponibel. Tilgjengelig og disponibel til å hjelpe med.....ereksjon? 😅
Bamseklemmer Skrevet 16. april 2021 #10 Skrevet 16. april 2021 Fnuggolina skrev (3 minutter siden): Tilgjengelig og disponibel til å hjelpe med.....ereksjon? 😅 Voksenprat, ja... ereksjon kommer som et lyn fra klar himmel når det er aktuelt, jeg har jo ikke hjerte til å si nei til det heller... 1
Gjest Fnuggolina Skrevet 16. april 2021 #11 Skrevet 16. april 2021 Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Voksenprat, ja... ereksjon kommer som et lyn fra klar himmel når det er aktuelt, jeg har jo ikke hjerte til å si nei til det heller... Rene altruisten du 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå