AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #1 Skrevet 15. april 2021 Hei! 😃 skal lage denne kaken til lørdag: https://passionforbaking.com/no/2016/09/28/sjokoladekake-med-oreokrem/ Skal jeg lage sjokoladebunnene i dag eller i morgen? Hvordan oppbevarer jeg bunnen dersom jeg skal lage den i kveld? Synes passion for baking sine oppskrifter inneholder alt for lite veiledning og tips 🤔 regner med jeg bør lage oreokremen i morgen? Å... en liten ting til.. mascarponeosten jeg har liggende har best før dato i morgen. Er denne fremdeles brukende? Aldri brukt slik ost før 😅 Anonymkode: b1b83...6b5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Kaken kan fint stå en stund, og det er veldig fint om du lager bunnen dagen før, da den bli skikkelig avkjølt før du tar på kremen, bare ha den i kjøleskapet😊 dette er en kake som kan stå i kjøleskapet i noen dager, så bare lag den ferdig 😊 den kan også fryses om du ønsker det 😊 Personlig ville jeg ikke brukt ingredienser som går ut på dato før den skal spises. Men det går mest sansynlig helt fint 😊 (jeg er bare en dato freak) Anonymkode: 01290...beb
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 Når det er best før, så kan den brukes. Anonymkode: 3658b...8fd 1
Spell Skrevet 17. april 2021 #4 Skrevet 17. april 2021 Du har sikkert laget kaken allerede, men mascarpone kan fint brukes godt over dato så lenge den har vært oppbevart kjølig! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå