Gå til innhold

Dere menn: kvinner i uniform

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en ganske kjent sak at mange av oss jenter/damer er litt ekstra svake for menn i uniform. Ble plutselig litt nysgjerrig på om det er slik andre veien og? Eller er det «bare» slik at vi kvinner tenner underbevisst på at disse mannfolka er sterke, stødige og kan beskytte oss? 😅

Så dagens spørsmål: synes du som mann det er noe ekstra flott over kvinner i uniform? Eller er det rivende likegyldig? 

Anonymkode: 4c8f9...234

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likegyldig 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Så dagens spørsmål: synes du som mann det er noe ekstra flott over kvinner i uniform? Eller er det rivende likegyldig? 

Jepp, da tenker jeg med engang på flyvertinner, fantasien går spinnvill i hodet når jeg kjenner parfymelukten. Blir ofte et usynlig langt innsniff når hun passerer. Jeg smiler så godt jeg kan tilbake, for de smiler jo for å være vennlig og hyggelig. Med setet bakover og lukkede øyne går fantasien ofte til Mile High sex, det forkorter jo også flyreisen🤭

AnonymBruker
Skrevet

Er svak for damer i Kiwi-uniform. 

Anonymkode: cfc8f...474

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er svak for damer i Kiwi-uniform. 

Anonymkode: cfc8f...474

Enig der. Men typiske uniformer som politi eller militær gjør ikke inntrykk, det virker heller motsatt. Antrekk som Kiwi og Rema bruker er mer enn ok. Spesielt buksene sitter forbausende godt ☺️

Skrevet

fint med uniform som er ment til representasjon, men kiwi er fin også

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar 😊. Jeg tenkte vel mest på brann, politi og redning - men gøy å se at det er de grønne Kiwi-dressene som troner på toppen 😅

TS.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Paramount said:

Enig der. Men typiske uniformer som politi eller militær gjør ikke inntrykk, det virker heller motsatt. Antrekk som Kiwi og Rema bruker er mer enn ok. Spesielt buksene sitter forbausende godt ☺️

Enig.

Anonymkode: a0581...30b

AnonymBruker
Skrevet

En uniform kan jo være fint det. Men det handler jo ikke om uniformen, men hvem som bærer uniformen. Uniformen blir da bare prikken over i-en. 

For øvrig enda tilgode å se en kvinne i politi- og brannuniform som har skilt seg særlig ut. 

Ambulansepersonell derimot! 

Anonymkode: 79079...d03

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er veldig sexy (om ho som bruker uniformen ikke er 200kg)

Anonymkode: a96ba...d8c

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det er veldig sexy (om ho som bruker uniformen ikke er 200kg)

Anonymkode: a96ba...d8c

Er vel ganske få yrker man får være i om man har såpass høy BMI? Om man ikke, igjen, snakker om butikkansatte. (Som jeg til nå har sett på som et arbeidsantrekk, og ikke en uniform).

De fleste grener jeg kjenner til innen redningsarbeid har iallefall en max på 33 i bmi.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å se damer i uniform. Brannmann, politi, militær osv... Men jeg er dame selv da ☺️ 

Anonymkode: 4c116...731

• Liker 1
Skrevet

Ja, supær-hot! Uniformer er stort sett veldig flatterende :jepp:

7433725448_3ec17fcedb_b.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg snes kvinner i politiuniform, også arbeidsuniform, er ganske sexy.  

Anonymkode: 48e2a...042

Skrevet

Damer i uniformer sexy, og spesielt med skjørt og støvletter til like under knærne. Forsvar og politi er sexy, forestiller meg dem som dom siden jeg selv er switch med overvekt sub. Tenner på tanken om en politi- eller forsvarsdame som er dom og svinger pisken og ydmyker meg. Skikkelig opphissende!

AnonymBruker
Skrevet

Det er totalt likegyldig for meg om en dame har på seg uniform eller "vanlige" klær.

Om jeg finner en dame attraktiv i uniform, vil jeg også finne henne attraktiv når hun går  rundt i hverdagsklær. 

Anonymkode: 311c7...db4

Skrevet (endret)

Eg er for likestilling, på alle måter. 

Og det er ikkje til å stikke under ein stol at uniformane framheva dei delene av kvinnene som mennene satte pris på, før dette var tema, og mennene fekk gjera akkurat som dei ville:) Og det er vel desse ein no for kjøpt til leik og til Halloween, men ikkje akkurat er i bruk i arbeidssamanheng. 

Men eg liker uniformer, men det er ikkje noko seksuell tenning på det, sett utanfor dei som vert brukt når det er poenget🤩

Endret av Fjellmannover190
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns uniformer med skjørt er sexy. Det jeg tenner mest på er reiselivansatte o.l.  Flyvertinner, skrankeepersonell også resepsjon ,guider og sånne ting.  "Bukseuniformer" tenner meg ikke i det hele tatt. Synes NSB-konduktørene var fine i skjørt, men etter det ble VY og spygrønn uniform ble det helt avtennende.

Anonymkode: d9d8f...420

• Liker 2
Skrevet (endret)

Er nok litt ekstra svak for sykepleiere i arbeidsantrekk.

Og da tenker jeg på tiden før Corona...

Endret av Billy Bong
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker på uniform som tegn på at du er under andres kommando. Ikke særlig tiltrekkende verken hos menn eller kvinner.

Anonymkode: 0a5f6...7f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...