AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #1 Skrevet 15. april 2021 Nok engang er det bare å vedkjenne seg nederlaget. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor menn alltid må være så stygge mot meg. Jeg skjønner ikke hvorfor alt må være så imot meg overalt. Min feil er at jeg har følelser, at jeg er en følsom person. Det er ingen som vil kjenne meg eller være venn med meg lenger engang, bortsett fra min eks. Det gjør vondt så langt nede i sjela når man ser hvordan folk nyter å såre meg. Jeg kan ikke noe for at jeg er slik som jeg er! Alle de som alltid prøver å forandre meg, de skulle bare visst hvor mye Jeg misliker med dem. Jeg sitter og gråter, også slutter jeg litt. Men så begynner jeg bare igjen. Alt i livet mitt er borte og ødelagt 😭Hvordan kunne de alle gjøre dette mot meg.. Anonymkode: 670d7...dc1
Vera Skrevet 15. april 2021 #2 Skrevet 15. april 2021 Livet ditt er ikke ødelagt. Men, du er sammen med feil folk. Ekte venner ønsker ikke å forandre deg. De liker deg FORDI du er akkurat deg. Jeg vet ingenting om deg, eller hva disse folkene mener du må forandre (dersom det handler om at du må tenke bedre om deg selv, at de ønsker du skal forandre tankegangen du har om deg selv - DA skjønner jeg dem, for du er ikke særlig snill med deg selv). 2
kunstnerfluen Skrevet 15. april 2021 #3 Skrevet 15. april 2021 Virker som du har vært utrolig uheldig med de folkene du har vanket med. Jeg er det mange ville ha kalt en "frik" og "rar" så slet med å finne meg gode venner og alle var frekk mot meg. Men så begynte jeg å se etter venner fra andre miljøer (litt mer nerdet miljøer) og har nå noen få som jeg kan si er veldig gode venner. Det at du er følsom skal ikke være nok til at folk ikke vill være venn med deg. Hva er interessene dine? Prøv å finn venner som kanskje deler de samme interessene? Ikke nødvendigvis folk som bor i nær miljøet men kanskje via ulike forumer? Ville også ha prøvd å endre mønstrer du vet kan sette deg i en vanskelig eller sårbar situasjon. Hold ut. livet føler som dritt nå men tar det fra en som har vært helt nedgravd i gjørmen.. det blir bedre. Det viktigste er at du fortsetter å gå, fortsetter å se og prøve å finne en ny måte der du kan forbedre livet ditt på. 2
Hiro Skrevet 15. april 2021 #4 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nok engang er det bare å vedkjenne seg nederlaget. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor menn alltid må være så stygge mot meg. Jeg skjønner ikke hvorfor alt må være så imot meg overalt. Min feil er at jeg har følelser, at jeg er en følsom person. Det er ingen som vil kjenne meg eller være venn med meg lenger engang, bortsett fra min eks. Det gjør vondt så langt nede i sjela når man ser hvordan folk nyter å såre meg. Jeg kan ikke noe for at jeg er slik som jeg er! Alle de som alltid prøver å forandre meg, de skulle bare visst hvor mye Jeg misliker med dem. Jeg sitter og gråter, også slutter jeg litt. Men så begynner jeg bare igjen. Alt i livet mitt er borte og ødelagt 😭Hvordan kunne de alle gjøre dette mot meg.. Anonymkode: 670d7...dc1 Du har vært igjennom mye ser jeg:( men det er jo ikke ødelagt. Hva med å lage forum på nett for å finne venner du kan være sammen med? Noen ganger er internett venner bedre enn ekte venner 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #5 Skrevet 15. april 2021 Vera skrev (26 minutter siden): Livet ditt er ikke ødelagt. Men, du er sammen med feil folk. Ekte venner ønsker ikke å forandre deg. De liker deg FORDI du er akkurat deg. Jeg vet ingenting om deg, eller hva disse folkene mener du må forandre (dersom det handler om at du må tenke bedre om deg selv, at de ønsker du skal forandre tankegangen du har om deg selv - DA skjønner jeg dem, for du er ikke særlig snill med deg selv). Jeg mistet nesten alle vennene mine tidlig i livet. Også vet jeg at jeg bare er for mye for alle. De som jeg har prøvd å slippe innpå meg får bare nok av alt og jeg skjønner dem godt. De vil også at jeg bare skal være blid og glad hele tiden, noe jeg virkelig ikke er...😪 Anonymkode: 670d7...dc1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #6 Skrevet 15. april 2021 kunstnerfluen skrev (28 minutter siden): Virker som du har vært utrolig uheldig med de folkene du har vanket med. Jeg er det mange ville ha kalt en "frik" og "rar" så slet med å finne meg gode venner og alle var frekk mot meg. Men så begynte jeg å se etter venner fra andre miljøer (litt mer nerdet miljøer) og har nå noen få som jeg kan si er veldig gode venner. Det at du er følsom skal ikke være nok til at folk ikke vill være venn med deg. Hva er interessene dine? Prøv å finn venner som kanskje deler de samme interessene? Ikke nødvendigvis folk som bor i nær miljøet men kanskje via ulike forumer? Ville også ha prøvd å endre mønstrer du vet kan sette deg i en vanskelig eller sårbar situasjon. Hold ut. livet føler som dritt nå men tar det fra en som har vært helt nedgravd i gjørmen.. det blir bedre. Det viktigste er at du fortsetter å gå, fortsetter å se og prøve å finne en ny måte der du kan forbedre livet ditt på. Jeg har mange interesser. Veldig glad i musikk, drama og dans. Kunst i alle former. Bøker og trening.. Innvikla temaer med andre... Jeg skulle veldig gjerne ikke ha satt meg i slike situasjoner, men kan ikke noe for at jeg bare Er i dem hele tiden. Har prøvd å forandre livet mitt tusener av ganger og er alltid på vei ett sted, men nå er det fullt stopp altså.=( Klarer bare ikke mer. Av noe.. Passer bare ikke inn i livet i det hele tatt jeg Anonymkode: 670d7...dc1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #7 Skrevet 15. april 2021 Hiro skrev (30 minutter siden): Du har vært igjennom mye ser jeg:( men det er jo ikke ødelagt. Hva med å lage forum på nett for å finne venner du kan være sammen med? Noen ganger er internett venner bedre enn ekte venner Jeg vet ikke hvordan jeg gjør det... Ja, Internett og app venner hjelper de og Men de varer veldig skjeldent...🤔 Anonymkode: 670d7...dc1 2
Hiro Skrevet 15. april 2021 #8 Skrevet 15. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke hvordan jeg gjør det... Ja, Internett og app venner hjelper de og Men de varer veldig skjeldent...🤔 Anonymkode: 670d7...dc1 Vi kan godt bli venner hvis du vil. Jeg er her for deg hvis du trenger meg. Jeg har aldri forlatt en venn før Endret 15. april 2021 av Hiro
Vera Skrevet 15. april 2021 #9 Skrevet 15. april 2021 Hiro skrev (4 minutter siden): Vi kan godt bli venner hvis du vil. Jeg er her for deg hvis du trenger meg. Jeg har aldri forlatt en venn før For en fin melding, og for en fin person du er ❤️❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #10 Skrevet 15. april 2021 Ang det du sier om å være for mye for alle: det er ikke noe problem å være følsom og litt mye. Men man må jo også godta at folk foretrekker ulik intensitet hos de rundt seg, uten at det er noe galt med deg. Jeg tror kanskje du tenker litt alt eller ingenting mtp å være deg selv? Jeg er også sånn som det høres ut som du er - kreativ og følsom og overtenker alt, litt dramatisk og tar alltid ting innover meg, prater alt for mye i kombinasjon med at jeg er for åpen, og jeg får alt til å handle om meg. Ut fra det jeg skriver over skulle man trodd folk ville trekke seg unna, og det er såklart noen som gjør det, men overraskendende få. Det jeg har gjort, er å se veldig an hvem jeg sutrer til, og sprer det utover. Ingen forventer at man er glad hele tiden, men når man er litt mye så må man også jobbe med å holde litt igjen frem til man evnt vet at personen synes det er ok. Slik jeg tenker er det å være 80 % meg selv nok for mange, på samme måte som at jeg setter pris på at sjefete eller ekstremforsiktige mennesker også moderer seg littegrann for å tilpasse seg. Men når man er følsom tar man fort all kritikk eller negativitet som at man må slutte helt å være seg selv, og det trenger det ikke å være. Det kan være du bare er veldig uheldig med de du møter også og blir behandlet urettferdigi igjen og igjen, men jeg har erfart at det er veldig lite nyttig å skylde på alle andre, og like unyttig å tenkte at det er noe galt med en selv. Jeg hadde en kollega som ganske tydelig mislikte meg uten at jeg skjønte hvorfor, og gikk inn for å utestenge meg og var ofte unødig skarp. Etterhvert prøvde jeg å overbevise meg selv om at jeg sikkert overdrev, og at det godt kunne være at jeg hadde tråkket henne på foten en gang eller to uten å innse det, så jeg jobbet hardt med å være normalt hyggelig. Nå er hun helt vanlig hyggelig mot meg igjen. Anonymkode: 0b643...dba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå