Gå til innhold

Sure barnehageansatte fordi vi ikke kan hente tidlig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å vær så negativ og tenk på at de gjør så godt de kan! De er garantert pressa på personal og gjør sitt ytterste for å få det til.

Anonymkode: d0157...28c

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Slutt å vær så negativ og tenk på at de gjør så godt de kan! De er garantert pressa på personal og gjør sitt ytterste for å få det til.

Dette!!!!

Herregud, det er jo ikke et problem i seg selv at dere leverer tidlig og henter sent, men barnehagene får ikke midler for å holde åpent slik i disse dager og det går ut over driften ganske hardt.

Vi litt forståelse, klart den ansatte måtte spørre deg om det hen gjorde. Dette handler om så mye mer enn deg og dine barn, det handler om en hverdag som ikke går opp i barnehagene.

Anonymkode: 04833...776

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fy fader så provosert jeg blir av det opplegget der. Folk har forskjellige behov så barnehagen får pent finne seg i det. Det er ikke deres problem at de ikke har nok ansatte. 

Anonymkode: 96568...964

Hvem er det sitt problem da mener du?

Barnehagene kan ikke trylle frem ansatte eller penger til vikarer eller overtid.

Anonymkode: 04833...776

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Så bhg må holde lenger åpent kun pga ditt barn, som betyr mindre personale når det er mange barn der, er vel ikke rart at de er sure? Alle må ofre noe i denne tiden, tenker dere sikkert kunne vekslet på å få gå før hvis dere faktisk var interessert i det. Det går faktisk ut over alle barna at dere er lite fleksible. 

Anonymkode: 227cb...7f5

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fy fader så provosert jeg blir av det opplegget der. Folk har forskjellige behov så barnehagen får pent finne seg i det. Det er ikke deres problem at de ikke har nok ansatte. 

Anonymkode: 96568...964

Blir fort ditt problem når kohorter må stenges  grunnet for lite folk.

Anonymkode: 2087b...838

• Liker 17
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg om kommentarer og slikt. Hadde sagt at sånn er det når begge foreldre er i et samfunnskritisk yrke. Ikke noe å gjøre med det, sånn er det bare. Vi har alle en jobb å gjøre.

• Liker 45
AnonymBruker
Skrevet

Gå ned i stilling. Stakkars unge, dette er jo fryktelig trist. 

Anonymkode: 24316...570

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde ikke brydd meg om kommentarer og slikt. Hadde sagt at sånn er det når begge foreldre er i et samfunnskritisk yrke. Ikke noe å gjøre med det, sånn er det bare. Vi har alle en jobb å gjøre.

Ikke så veldig samfunnskritisk å stå i butikk. 

Anonymkode: 24316...570

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Signerer denne.

Anonymkode: 6f192...d2b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke greit i det hele tatt. Her må du ha et snarlig møte med daglig leder og ditt barns ped leder. Hvis daglig leder har innvilget dere utvidet arbeidstid så skal de ansattes frustrasjon rettes mot ham og ikke mot dere.

Anonymkode: 7e8cd...d36

• Liker 45
AnonymBruker
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (9 minutter siden):

Nettopp! Alle har en jobb å gjøre, og i disse tider er jeg veldig takknemlig fordi jeg har en jobb å gå til. 

Anonymkode: 70cb3...da6

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er ikke greit i det hele tatt. Her må du ha et snarlig møte med daglig leder og ditt barns ped leder. Hvis daglig leder har innvilget dere utvidet arbeidstid så skal de ansattes frustrasjon rettes mot ham og ikke mot dere.

Anonymkode: 7e8cd...d36

Akkurat. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...