AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #1 Skrevet 15. april 2021 Hei! Jeg har en gutt på 4 år som i det siste har hatt en del, la oss si, ''sinneproblemer''. I sinneproblemer legger jeg i: Skriking, hyling ,gråt, spark, slå, prøver å late som han skal slå/sparke. Disse kan komme når jeg f.eks sier ''Nå skal vi dusje, nå skal vi kle på oss, nå skal vi spise. Eller ''om 10 min skal vi gå i bhg''. Alt er grunnlag for sinne, uansett på hvilken måte jeg fremlegger det på eller hvordan jeg håndterer det. Jeg har prøvd alle triks i boka for å hjelpe han gjennom følelsene og sette ord på følelsene han har. Må legge til at far og jeg er nå separert på det andre året, men han har vært en stund uten faren sin - men nå bygger de opp samværet igjen. Har noen råd/tips? Hva jeg som mor kan gjøre for å hjelpe han bedre? For å forstå han bedre eller forbedring på hvordan jeg skal komme meg innpå han? Han er bare 4 år, og det er jeg som mor som må hjelpe han.. men jeg er litt rådløs for alt jeg har prøvd fungerer ikke Anonymkode: 5cf82...bcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå