Gå til innhold

Dere som har blitt gravide etter å ha drukket hostesaft...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye hostesaft drakk dere om dagen? Og hvor sikre er dere på at det var hostesaften som gjorde utslaget? Har lest om mange som har prøvd i månedsvis, og så begynte å ta hostesaft og ble gravide på et blunk.😊

Anonymkode: 7ee70...9d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer jeg også på

Anonymkode: 118c5...d2c

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke vitenskapelig bevist, men om tro kan jo flytte fjell.

Anonymkode: 2dd39...421

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvor mye hostesaft drakk dere om dagen? Og hvor sikre er dere på at det var hostesaften som gjorde utslaget? Har lest om mange som har prøvd i månedsvis, og så begynte å ta hostesaft og ble gravide på et blunk.😊

Godt spurt! Livredd for å ta hostesaft etter å ha lest dette. Jeg er mann, ikke rart jeg blir redd...

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Ernest skrev (3 minutter siden):

Godt spurt! Livredd for å ta hostesaft etter å ha lest dette. Jeg er mann, ikke rart jeg blir redd...

Ja, du må være forsiktig.

Anonymkode: 4419e...d84

• Liker 3
Skrevet

Dette er det mest sensasjonelle jeg har hørt om , mest etter den hellige ånd 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dette er ikke vitenskapelig bevist, men om tro kan jo flytte fjell.

Anonymkode: 2dd39...421

Nei, jeg vet, men har likevel hørt at mange sverger til det. Og det er jo ikke noe som er farlig å prøve, hvert fall😊 TS

AnonymBruker
Skrevet
Ernest skrev (10 minutter siden):

😅😅

Skrevet

Jeg prøvde hostesaft, men det var nok sæden som gjorde utslaget.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor får man kjøpt sånt?😊 Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har sett eggløsningsslim.. men så har jeg aldri tenkt over det heller, ikke før jeg begynte å prøve.😊 TS

Kjøpte citrosept på helsekost-forretning.

Lykke til!

Anonymkode: 02363...b40

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Okei😊 Nå høres jeg sikkert dum ut, men hva er babyklister..? Og skal grapefruktjuice og ananas også være bra for å bli gravid?😇 Tar til meg alle tips😊 TS

Babyklister kan tas for å bli gravid, og for å prøve å forhindre SA. Jeg tok dette etter min 3. SA på rad. Kjøpte denne: https://mecindo.no/allergica-fructus-femina-babyklister-50ml-no?utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Allergica+Fructus+Femina+Babyklister+-+5&from=kelkoo&gclid=EAIaIQobChMI0pro2NOA8AIVFE4YCh1TLA71EAQYAiABEgKz3PD_BwE

- grapefruktjuice/grapefruktekstrakt kan inntas før eggløsning for å få mer el-slim og for å bedre forholdene for sæden å svømme bedre

- Del en ananas i 5 like store deler inkl kjernen og innta en bit hver dag i 5 dager etter påvist eggløsning. Mener det er for å øke sjansene for å få egget til å feste seg☺️

Masse lykke til!☺️🤞🏼

AnonymBruker
Skrevet
Rotemor skrev (51 minutter siden):

Jeg prøvde hostesaft, men det var nok sæden som gjorde utslaget.

Selvfølgelig. Men når man sliter med å bli gravid, så er man gjerne villig til å forsøke noe som kan hjelpe til i prosessen. Det er ganske harmløst å drikke litt hostesaft.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hopptimisten skrev (31 minutter siden):

Babyklister kan tas for å bli gravid, og for å prøve å forhindre SA. Jeg tok dette etter min 3. SA på rad. Kjøpte denne: https://mecindo.no/allergica-fructus-femina-babyklister-50ml-no?utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Allergica+Fructus+Femina+Babyklister+-+5&from=kelkoo&gclid=EAIaIQobChMI0pro2NOA8AIVFE4YCh1TLA71EAQYAiABEgKz3PD_BwE

- grapefruktjuice/grapefruktekstrakt kan inntas før eggløsning for å få mer el-slim og for å bedre forholdene for sæden å svømme bedre

- Del en ananas i 5 like store deler inkl kjernen og innta en bit hver dag i 5 dager etter påvist eggløsning. Mener det er for å øke sjansene for å få egget til å feste seg☺️

Masse lykke til!☺️🤞🏼

Tusen takk!!😍 Dette skal prøves🤗 TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Kjøpte citrosept på helsekost-forretning.

Lykke til!

Anonymkode: 02363...b40

Tusen takk!!😊 TS

AnonymBruker
Skrevet

Var prøver i nesten to år. Brukte slimløsende hostesaft i en uke før, under og etter El, og den satt som ei kule! Har nå en datter på fire måneder ❤️

Anonymkode: c05bc...1fb

AnonymBruker
Skrevet
Rotemor skrev (37 minutter siden):

Jeg ville nok satt meg litt inn i det... Det er jo bare tull.

https://forskning.no/dodelig-grapefruktekstrakt/1013582

Klart det er tull, men verden er full av gale mennesker. Selv var jeg prøver i over ett år og holdt meg unna alkohol. Den ene gangen jeg drakk meg sørpefull ble jeg gravid, men er jo ikke så fjern at jeg tror at det var alkoholen 😅

Anonymkode: 40bb8...5f6

• Liker 4
Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. 

Tråden er ryddet for diskusjon om legemiddeldosering.

Edie, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...