Vinterbrud-05 Skrevet 30. august 2005 #1 Skrevet 30. august 2005 Heihei! Noen som kan anbefale meg undertøy til å ha under kjolen min? Jeg er ganske slank, så de på brudesalongen anbefalte meg å satse på en stroppeløs bh. Noen som har tips? Her er kjolen: http://www.filewiz.co.uk/benjamin/2regaljulietl_jpg (eneste forskjell på min kjole og den på bildet, er at mønsteret på min er i sølv istede for guld slik som på bildet. Men selve kjolen er i ivory slik den på bildet.) Undertøyet bør vel være i ivory siden kjolen er det, eller?
Gjest Principessa Skrevet 30. august 2005 #2 Skrevet 30. august 2005 Hei, jeg syns du skal gå for stroppeløs bh i ivoryfarget. Ser ut som om kjolen har flere innebygde spiler, så da passer det best med bh og ikke korsett. Min mening. Jeg hadde også stroppeløs kjole, og også tilsvarende bh. Veldig fin kjole forresten!
Vinterbrud-05 Skrevet 30. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2005 Takk for det! :D Og takk for tipset;) Jeg sliter litt med å finne undertøy som jeg syns er spesielt. Vet dere om det er dyrt(toll) ol å bestille fra England?
Gjest 1111 Skrevet 30. august 2005 #4 Skrevet 30. august 2005 Det kommer jo helt ann på hvor mye du bestiller for. Du må uansett betale frakt - og det står jo på de fleste sider. Er prisen for undertøyet over 200 kroner så må du betale toll. Er prisen over 1000 kroner så må du betale 24-25% moms i tilegg.
Lassie Skrevet 30. august 2005 #5 Skrevet 30. august 2005 Hadde jeg vært deg så hadde ejg valgt en stroppeløs bh, ja. Iallfall om du er slank så du ikke har behov for korsett. Også tror jeg kanskje at jeg ikke nødvendigvis hadde kjøpt det lekreste undertøyet til å ha under kjolen. Sannsnyligvis vil du bli både svett og annet i løpet av en hel dag med kjolen på, og da ville det kanskje vært digg å bytte undertøy til noe lekkert når du kommer på rommet etter bryllupet er overstått og du skal legge deg inntil din nye ektemann. Jeg kommer iallfall til å gå for komfortabelt og praktisk undertøy under kjolen og heller kjøpe meg noe lekkert til kvelden på hotellrommet som jeg kan bytte til når vi kommer dit..
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #7 Skrevet 30. august 2005 velg undertøy i farge som kjolen - ikke helt hvit når ikke kjolden ikke er helt hvit... Hadde også gått for bh
linky Skrevet 31. august 2005 #8 Skrevet 31. august 2005 velg undertøy i farge som kjolen - ikke helt hvit når ikke kjolden ikke er helt hvit... Hadde også gått for bh
Romantisk Skrevet 31. august 2005 #9 Skrevet 31. august 2005 Er enig med de andre her. Sliter egentlig med samme problem som deg. Skal ha en "pen" ivory-farget bh til en stroppeløs kjole. Skulle ikke tro at det var så vanskelig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå